شماری از کامیون داران نکایی عصر روز شنبه با تجمع در کمربندی و خیابان علمیه این شهر خواستار رسیدگی مسئولان به مشکلات صنفی این قشر شدند.

این تجمع که با حضور دهها نفر از رانندگان به همراه خودروهای سنگین برگزار شد ، رانندگان نسبت به کرایه خودروهای سنگین، گرانی ملزومات و لوازم یدکی کامیون و تریلی، وضعیت بیمه، پایانه ها، سوخت و … اعتراض کردند.
یکی از کامیون داران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا نسبت به کرایه های خودروهای سنگین و عدم افزایش این کرایه در سال های اخیر انتقاد کرد و گفت: با وجود اینکه سوخت و لوازم یدکی سالانه و ماهانه افزایش پیدا می کند اما برخی مواقع کرایه های ما سالانه هم تغییری نمی کند.
وی با اعلام اینکه همه ما عیالوار و دارای زن و زندگی هستیم ، افزود: اینکه ساعتها در جاده رانندگی می کنیم و از حداقل ها محروم مانده ایم نیازمند رسیدگی است.
رضایی یکی دیگر از رانندگان کامیون، بی عدالتی در بارگیری ها را یکی از علل این اجتماع در کنار عدم افزایش کرایه ها اعلام کرد و گفت: وضعیت رانندگان خودروهای سنگین در مسیرهای مختلف بسیار تاسف بار است و برای بارگیری باید ساعتها و حتی روزها منتظر بمانیم.
وی با اعلام اینکه توجه به مسائل اولیه بارگیری کامیون ها در زمان مقرر و براساس نوبت دهی مناسب، از حداقل هایی است که ما از آن محروم مانده ایم ، افزود: متاسفانه در برخی از موارد کامیون های غیربومی بر افراد بومی در پایانه ها برتری داشته و بارگیری زودتر و بهتری انجام می دهند.
رضایی با بیان اینکه این مشکل باید بررسی شود ، اظهار کرد: رانندگان وسایل سنگین از وضعیت بسیار بدی از نظر کرایه حمل و نقل، عدم بیمه و گرانی لوازم یدکی برخوردارند.