مردم روزه‌دار سوادکوه و شهرهای اطراف مازندران امروز وداعی پرشور با قاضی علیزاده از حقوقدانان شورای نگهبان قانون اساسی داشتند.

مازندران| وداع پرشور مردم‌ روزه‌دار سوادکوه با قاضی علیزاده + تصاویر

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سوادکوه، پیکر مرحوم محمدرضا علیزاده از حقوقدانان شورای نگهبان و قائم‌مقام دبیر شورای نگهبان امروز در دومین روز ماه مبارک رمضان در تهران و سوادکوه تشییع شد.

پیکر این حقوقدان برجسته شورای نگهبان پس از اینکه صبح امروز در تهران با حضور دبیر شورای نگهبان تشییع شده برای خاکسپاری به زادگاهش در سوادکوه مازندران فرستاده شد.

مردم نمازگزار و روزه‌دار سوادکوه در نماز جمعه امروز با پیکر این مرد خستگی‌ناپذیر و مبارز پس از انقلاب وداع کرده و پس از اقامه نماز جمعه پیکر مرحوم علیزاده از مقابل مسجد جامع تا امامزاده عبدالحق(ع) زیرآب تشییع و خاکسپاری شد.

در این مراسم که استاندار، معاون سیاسی استاندار، مسئولان استانی، سلسله جلیله روحانیت، مردم ولایتمدار شهرهای زیرآب، شیرگاه، پل‌سفید، قائم‌شهر و ساری نیز حضور داشتند، آیت‌الله نظری خادم‌الشریعه بر پیکر این حقوقدان شورای نگهبان نماز میت اقامه کرده است.

پیکر مرحوم علیزاده پس از تشییع کنار مضجع شریف حضرت عبدالحق(ع) زیرآب به خاک سپرده شد.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، اعضای مجمع نمایندگان مازندران، نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار مازندران، اعضای مجلس خبرگان رهبری، جامعه روحانیت استان و دیگر اقشار مردمی و دولتی از قوه قضائیه و دولت فوت مرحوم علیزاده را تسلیت گفتند.

انتهای پیام/ح*