مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان امسال تعداد یک هزار و ۶۸۳ مبلغ به سراسر استان اعزام شدند.

حجت الاسلام ناصر شکریان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: از این تعداد مبلغ یک هزار و ۴۰۰ نفر بومی و بقیه از طریق دفتر تبلیغات اسلامی قم ، مشهد و دیگر استانها به مازندران اعزام شدند.
وی افزود: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی است تا مبلغان در فرهنگ ‌سازی حمایت از کالای ایرانی برای تنویر افکار عمومی اطلاع‌ رسانی کنند.
وی اظهارداشت: مبلغان می‌توانند برای افکار عمومی تشریح کنند که خرید کالای ایرانی می‌تواند در رونق اقتصادی کشور اثربخش باشد.
شکریان افزود:در این ماه علاوه بر مسائل اخلاقی و احکام در خصوص مسایل علمی ، مسائل خرافی پیش رو و عرفان های نوظهور هم برای مردم اطلاع‌رسانی می‌شود .
وی بیان داشت :ماه مبارک رمضان فرصت بسیار مناسبی است تا خانواده‌ها در خصوص مسائل اجتماعی و آسیب های پیش روی جوانان آشنا شوند و از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران بیان داشت: شعار امسال ما این است که هیچ مسجدی بدون روحانی نباشد و تمام تلاش ما بر این است که هیچ مسجدی در استان مازندران بدون روحانی در ماه مبارک رمضان فعالیت نداشته باشد.
شکریان از مردم خواست تا در صورت عدم حضور روحانی در ماه مبارک رمضان در مساجد، موضوع را به سازمان تبلیغات اسلامی استان در بابل اطلاع دهند تا نسبت به این موضوع پیگیری های مربوط انجام گیرد.
استان مازندران ۳ میلیون و ۲۸۵ هزارنفر جمعیت دارد که از این تعداد حدود ۴۵ درصد در روستاها و مابقی در شهرها زندگی می کنند.