ونگ وا// اولین جلسه شورای اداری شهرستان نکا در سال ۹۷ در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزارشد.

جعفر احمدی فرماندار نکا در ابتدای جلسه ضمن تشکر از امام جمعه بخاطر به حضور پذیرفتن مدیران شهرستان،گفت: این بیت بیت روحانیت و معنویت است امیدواریم در سال جدید خدمات مدیران به همراه معنویت  و وحدت آفرین باشد.

مهندس احمدی با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری بعنوان سال حمایت از کالای ایرانی افزود خوشبختانه شهرستان نکا قابلیت های زیادی در تولید ملی دارد و نقش موثری در تولید داخلی بویژه در بخش کشاورزی دارد. همه باید تلاش کنیم تا تولید کننده داخلی بتواند کالایش را با بهترین کیفیت تولید و دچار مشکل نشود و نقش مردم هم در خرید کالای ایرانی بسیار مهم است.

فرماندار نکا به مراسم یادواره شهدای شهرستان نکا با محوریت سردار شهید طوسی اشاره کرد و دقایقی از ایثارگریها و جانفشانیهای رزمندگان این شهرستان در جبهه های حق و نیز جبهه دفاع از حرم اشاره کرد و از همه مردم و مسئولین دعوت کرد تا در یادواره شهدای شهرستان در عصر یکشنبه ۱۹ فروردین حضور یابند.

حجت الاسلام محمدی لایینی امام جمعه شهرستان نکا در این جلسه ضمن خوش آمد به موضوع شعار سال اشاره کرد و توصیه کرد مسئولین باید سعی کنند واردات کالای خارجی که مشابه داخلی دارد را ممنوع اعلام کنند.

امام جمعه نکا با اشاره به صحبتهای استاندار مازندران در جلسه شورای اداری استان در روز گذشته، ان را صحبتهای خوب  امیدوارکننده دانست و افزود متاسفانه مسئولان اجرایی سعی می کنند سخنان توصیه ای داشته باشند در حالی که صحبت از نصیحت و توصیه مربوط به ما امام جمعه هاست. مسئولان اجرایی باید در عمل کارشان را نشان دهند و در سیستم مدیریتی از مسئولان پایین دست بخواهند که بصورت عملیاتی کارکنند.