جانشین ستاد خدمات سفر مازندران خبر داد

جانشین ستاد خدمات سفر مازندران با بیان اینکه از آغاز طرح نوروزی تا روز دهم فروردین ۱۲ میلیون و ۲۹۲ هزار و ۲۱۰ نفر شب اقامت از رامسر تا گلوگاه میزبانی کردیم که ۳۲ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.

به گزارش ونگ وا، علی نبییان صبح امروز در جمع خبرنگاران ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با بیان اینکه حضور مسافران در همه مناطق استان پررنگ تر از سالهای گذشته است. اظهار کرد: در این راستا خدمات مناسبی ارائه شده است.

وی افزود: در ادارات شهرستانی ستاد خدمات سفر نیز حضور فرمانداران و سایر مسئولان مناسب است و دبیرخانه‌ها فعالیت خود را به‌نحو شایسته انجام می‌دهند.

جانشین ستاد خدمات سفر مازندران گفت: از ۲۷ اسفندماه ۹۶ تا پایان روز دهم فروردین‌ماه جاری، ۱۲ میلیون و ۲۹۲ هزار و ۲۱۰ نفرشب اقامت از رامسر تا گلوگاه به ثبت رسیده است.

نبییان تصریح کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۲ درصد افزایش داشته است.

وی خاطر نشان کرد: در روز دهم فروردین یک میلیون و ۲۱۹ هزار و ۴۹۵ نفرشب اقامت در مازندران به‌ثبت رسیده است. این میزان نسبت به مدت مشابه در سال  گذشته ۸۱۳ هزار و ۱۲۷نفر شب اقامت رشد بسیار بالایی برای حضور مسافران است.

جانشین ستاد خدمات سفر مازندران گفت: تردد در جاده‌های مازندران نیز مناسب بوده و در زمان ترافیک با حضور ارگان‌های خدمات‌رسان و برحسب ضرورت مسیر را یکطرفه می‌کنند.

نبییان بیان کرد: در دهم فروردین‌ماه جاری، ۱۰ درصد تردد جاده‌ای در کشور به مازندران تعلق داشته است.