دبیر کمیته حمل و نقل و پایانه‌های مازندران خبر داد

دبیر کمیته حمل و نقل و پایانه‌ها در ستاد خدمات سفر مازندران میزان تردد ورودی به استان را تا دهم فروردین ماه یک میلیون و ۶۴۲ هزار و ۱۶۷ دستگاه خودرو اعلام کرد و گفت: میزان تردد خودروها در محورهای خروجی نیز یک میلیون و ۳۵۱ هزار و ۶۰۹ دستگاه خودرو بوده است.

به گزارش شمال آنلاین، عیسی خادمی در جمع خبرنگاران ستاد خدمات سفر مازندران تعداد ورودی و خروجی قطار به مازندران را ۱۸۳ رام اعلام کرد و افزود: از ۲۷ اسفند ۹۶ تا روز گذشته ۳۷ هزار و ۶۵۴ مسافر با قطار در استان جابجا شدند.

خادمی گفت: ۱۴ هزار و ۲۰۱ دستگاه خودروی سواری و کرایه‌ای از مبادی پنجگانه وارد استان و ۱۱ هزار و ۱۷۱ دستگاه خودرو از این مبادی از ابتدای طرح نوروزی تا روز گذشته خارج شد.

او ادامه داد: در همین مدت ۱۹۴ ساخت و ساز غیر مجاز جلوگیری و رفع تجاوز به حریم شد.

استقرار ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در طول گردنه های مازندران

خادمی با اعلام اینکه از ۲۷ اسفند ۹۶ تا دهم فروردین ۹۷، میزان زباله‌های جمع‌آوری شده از جاده‌های استان را ۸۸۶ کیلومترمربع اعلام کرد. این در حالی است که راه‌های اصلی، فرعی و روستایی مازندران در مجموع ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر است.

دبیر کمیته حمل و نقل و پایانه‌ها در ستاد خدمات سفر مازندران ضمن اشاره به استقرار ۶۰ دستگاه گشت ویژه راهداری در طول راه‌ها و گردنه‌های استان طی ایام نوروز، گفت: ۳۲۰ نفر نیروی ویژه راهداری در قالب ۳۳ اکیپ راهداری در طول راه‌ها و گردنه‌های برف‌گیر به مسافران نووزی خدمات ارائه می‌کنند.

خادمی همچنین از استقرار ۲۵۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری در طول راه‌ها و گردنه‌های برف‌گیر استان خبر داد.

فعالیت ۱۰۲ سامانه تردد شمار در راه‌های مازندران

او اعلام کرد: ۴۵ دوربین سامانه نظارت تصویری، ۸۹ دستگاه سامانه ثبت تخلف سرعت، ۱۰۲ سامانه ترددشمار و دو دستگاه سامانه توزین در حال حرکت در راه‌های مازندران فعال هستند.

شمال آنلاین- دبیر کمیته حمل و نقل و پایانه های خدمات سفر مازندراناز جابجایی ۳۷ هزار و ۶۵۴ مسافر از ۲۷ اسفند ۹۶ تا دهم فروردین ۹۷ خبر داد.

خادمی همچنین از نصب سامانه‌های اطلاع‌رسانی شامل دو دستگاه تابلو‌ی پیام متغیر VMS و دو دستگاه تابلوی ترافیک‌نمای برخط Traffic Guide در محورهای نکا به ساری و عباس‌آباد به چالوس خبر داد.