مسئول حوزه گردشگری شهرداری ساری:
مسئول حوزه گردشگری شهرداری ساری گفت: تورهای معرفی و احیای آیین های بومی و محلی مازندران با عنوان تورهای ساری‌گردی از دوم فروردین در شهرستان ساری به صورت رایگان در حال اجراست.

به گزارش ونگ وا، رضا مردانی از برگزاری تورهای ساری‌گردی در دو نوبت صبح و عصر از دوم فروردین‌ماه و هر روز به صورت رایگان برای مسافران نوروزی خبر داد.

وی میزان استقبال گردشگران از تورهای ساری‌گردی را بالا ارزیابی کرد و گفت: راهنماهای این تور با لباس سنتی، غذاهای بومی و محلی به مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌دهند.

مسئول حوزه گردشگری شهرداری ساری خانه کلبادی، حمام وزیری، مسجد جامع تاریخی فرح آباد و ساحل فرح‌آباد را از جمله اماکنی دیدنی برشمرد که مسافران نوروزی از آن‌ها بازدید می‌کنند.

مردانی به برگزاری آیین نوروزخوانی در روزهای ۲۷ و ۲۸ اسفند در ساری اشاره کرد و افزود: مراسم لحظه تحویل سال با حضور شهردار ساری در گلزار شهدای مرکز استان اجرا شد.
این مسئول از برگزاری تور ویژه گردشگری همراه با موسیقی زنده محلی و بازدید از نمایشگاه های صنایع دستی در پارک ملل خبر داد و افزود: بازدید از این نمایشگاه توسط گردشگران عصرها صورت می گیرد.

وی ادامه داد: این تورها برای آشنایی هر چه بیشتر مسافران نوروری از جاذبه ها، اماکن تاریخی وگردشگری مرکز استان برگزار می شود.

مردانی به استقرارکمپ‌های گردشگری در مبادی ورودی شهرها و کلبه‌های چوبی برای شناساندن فرهنگ بومی و محلی اشاره کرد و افزود: همچنین بسته‌های فرهنگی مانند نقشه شهر ساری،کتابچه گردشگری ،سی دی آهنگ مازندرانی به همراه کیسه زباله به گردشگران داده می شود.

مردانی در پایان اظهار کرد: به گفته مدیر تورهای گردشگری ساری گردی، برپایی تور ساری گردی دوم فروردین شروع و تا پایان ۱۲ فرورین ۹۷ ادامه  دارد.