جانشین ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران خبر داد

جانشین ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با اشاره به اینکه ۵۹۴ هزار ۸۸۴ و  نفر شب اقامت مسافران در مازندران حضور داشتند گفت: در مدت مشابه سال قبل ۵۴۸ هزار و ۴۷نفر شب اقامت حضور داشتند.

به گزارش شمال آنلاین، علی نبیان در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر استان اظهار کرد: خوشبختانه در بحث حمل و نقل جاده ای مشکلی نداشتیم و از دیروز ترافیک سنگینی را در استان شاهد نبودیم

وی ادامه داد: تاکنون ۱۱۱ هزار و  ۹۸۷ تردد جاده ای داشتیم که ۵۷ هزار و ۸۲۹ وسیله نقلیه از استان خارج شد.

نبیان افزود: با توجه به شعار سال در زمینه حمایت از کالای داخلی باید استفاده از کالاها و صنایع دستی توجه شود.

فرهنگ تفکیک زباله‌ها نهادینه شود

معاون عمرانی استاندار مازندران اضافه کرد: امیدواریم با ارایه خدمات بهتر به مسافران و هم استانی های سفر خوشی برای مسافران رقم خورد.

وی ادامه داد: مسافران نوروزی باید نه به ریختن زباله، نه به سبقت و سرعت غیرمجاز را توجه کنند.

نبیان بر فرهنگ تفکیک زباله از مبدا تاکید کرد و افزود: باید این فرهنگ از سوی خانواده‌ها در منازل انجام شود.

وی با بیان اینکه در پارک‌ها و سواحل برای جمع آوری زباله ها سطل های زباله پیش بینی شده است گفت: فرهنگ تفکیک زباله را گسترش دهیم.

جانشین ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با اشاره به اینکه از تاریخ ۲۷ و ۲۸ اسفند ماه ۵۹۴ هزار و ۸۸۴ نفر شب اقامت مسافران در مازندران حضور داشتند اظهار کرد: در مدت مشابه سال قبل ۵۴۸ هزار و ۴۷نفر شب اقامت حضور داشتند.

معاون عمرانی استاندار مازندران از تردد جاده ای ۱۱۱ هزار و ۹۸۷ وسیله نقلیه در استان خبر داد.

به گزارش شمال آنلاین کمیته تنظیم بازار مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران اظهار کرد: تاکنون ۳۵۵ تن گوشت مرغ، ۹۷ تن تخم مرغ و ۱۰۴ تن گوشت قرمز توسط تنظیم بازار استان توزبع شد و پشتیبانی امور دام آماده توزیع کالاهای اساسی برای هم استانی ها و مسافران نوروزی است.