پدر سرافراز شهيدان عبوری در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به فرزندان شهيدش پيوست.

حاج حسن عبوری  پدر شهیدان محمدعلی، قاسم و حجت‌الله عبوری پس از تحمل یک دوره بیماری، همزمان با شب شهادت حضرت زهرا (س) به فرزندان شهیدش پیوست.

مرحوم حاج حسن عبوری سه فرزندش را ظرف تنها ۴۰ روز تقدیم انقلاب کرد.

مراسم تشییع پیکر پدر شهیدان معظم عبوری ۹٫۳۰ صبح روز چهارشنبه دوم اسفندماه از امامزاده یحیی (ع) تا گلزار شهدای این شهر برگزار می‌شود.

شهید محمدعلی عبوری متولد سال ۱۳۴۱ بود که در ۲۹ فروردین ۶۵ و در عملیات والفجر هشت به فیض شهادت نائل آمد.شهید ابوالقاسم عبوری متولد سال ۱۳۴۵ بود که او در عملیات والفجرهشت در پنجم اردیبهشت ۶۵ به شهادت رسید و شهید حجت الله عبوری، سرباز گمنام امام زمان(عج) متولد سال ۱۳۴۴ بود که در  سال ۶۵ توسط منافقین کوردل در ساری به شهادت رسید.

آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران در پیامی درگذشت غم انگیز پدر بزرگوار شهیدان عبوری‌ها را تسلیت گفت و افزود: فوت این پدر والامقام که مصادف با شب شهادت بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها شده موجب تأثرو تألم اینجانب شده است.

مردم ولایتمدار وقدر شناس مازندران به ویژه شهرستان ساری با احترام به جایگاه واعتبار شهیدان و مجاهدات صبورانه این بیت شریف و در رأس همه مرحوم مغفور شادروان حاج‌ حسن عبوری بوده و مراتب ارادت خویش را به این خانواده شهید اظهار کرده واز هیچ فرصتی برای تکریم ایثار شهیدان عبوری‌ها دریغ نخواهند کرد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به پیشگاه مقام معظم رهبری و بیت شریف شهیدان عبوری‌ها از خداوند سبحان علودرجات برای این بزرگ مرد ایثارگر مسئلت کرده و برای بازماندگان ، همسر و فرزندان ایشان خصوصآ شهردار ارزشی شهرمان جناب آقای دکتر مهدی عبوری صبر و شکیبایی آرزومندم.

یوسف نژاد، دامادی، نیازآذری از اعضای مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی نیز در پیام‌های جداگانه ای فوت پدر شهیدان عبوری را به خانواده آن پدر شهیدان والامقام تسلیت گفتند.

بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران نیز ارتحال درگذشت پدر مقاوم و صبور شهیدان گرانقدر عبوری را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، جامعه ایثارگری استان و خانواده صبور شهیدان عبوری تسلیت و تعزیت گفته و از خداوند متعال رحمت واسعه الهی و علو درجات برای آن مرحوم و صبر و بردباری برای بازماندگان و بیت معزز شهیدان مسئلت کرده است.