استاندار مازندران پس از جلسه با رئیس شورای شهر تهران:

استاندار مازندران با بیان اینکه اتصال متروی تهران به مازندران یکی از طرح‌های راهبردی استانداری است که به صورت ویژه پیگیری می‌شود، گفت: برای اجرای این طرح نیاز به سرمایه‌گذاری داریم.

به گزارش ونگ وا به نقل از فارس، استاندار مازندران پس از نشست مشترک با رئیس شورای شهر تهران در ارتباط با توسعه حمل و نقل ریلی و مبحث توسعه مترو تهران و اتصال آن به مازندران، اظهار کرد: یکی از مباحث توسعه توجه به حمل و نقل به ویژه حمل و نقل ترکیبی است.

وی با اشاره ترافیکی که در استان مازندران در ایام تعطیل می‌شود، گفت: ترافیک سنگین اقتصاد مازندران را دچار مشکل می‌کند به همین دلیل برنامه ریزی برای خارج کردن مازندران از سیستم تک پایه حمل و نقل در دستور کار است.

استاندار مازندران یادآور شد: راه‌آهن برای استان دارای اهمیت است و با توجه به هماهنگی انجام شده و تهران و مازندران حوزه نفوذ همدیگر بوده و با توجه به نیازی که مردم تهران به استفاده از فرصت آب و هوایی شمال کشور دارند، امروز با ریاست شواری شهر تهران و سازمان‌های مرتبط جلسه داشتیم.

اسلامی خاطر نشان کرد: در این جلسه موضوع اتصال متروی تهران به شمال کشور که یکی از طرح‌های راهبردی استانداری مازندران است به صورت ویژه در حال پیگری است.

وی بیان کرد: مذاکره مفصلی انجام شده است و امیدواریم این پروژه وارد مباحث جدی‌تری شود و دستگاه‌ها متعهد شدند که اقدامات لازم برای مطالعات انجام شود.

استاندار مازندران خاطر نشان کرد: برای اجرای این طرح نیاز به سرمایه‌گذاری داریم.