با تلاش آتش نشانان سازمان آتش نشانی شهرداری ساری صورت گرفت:
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری گفت: دو کارگر که دچار مشکل تنفسی و از ناحیه سر و صورت دچار مصدومیت شده بودند، از زیر آوار خارج و تحویل عوامل اورژانس شدند.

به گزارش ونگ وا، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، كلانتري مديرعامل اين سازمان، با اشاره به تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و گزارش حادثه فرو ريختن ساختمان، اظهار داشت: در پی تماس های مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی و اطلاع رسانی در خصوص فروریختن آوار ساختمان بر روی کارگران ساختمانی، بلافاصله آتش نشانان و گروه نجات آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری با اشاره به اینکه این حادثه در روستای بندارخیل روی داده است، اظهار داشت: کارگران آسیب دیده در یک ساختمان دو طبقه در حال ساخت مشغول بکار بودند که با وقوع حادثه و فروریختن بخشی از ساختمان دچار مصدومیت و آسیب دیدگی شدند.

  کلانتری با اشاره به مصدومیت ۴ نفر از کارگران و گرفتار شدن دو تن از آنان در زیر آوار ساختمان، افزود: با تلاش نیروهای عملیاتی و با استفاده از تجهیزات امداد و نجات، دو کارگر که دچار مشکل تنفسی و از  ناحیه سر و صورت شده بودند از زیر آوار خارج شده و تحویل ماموران اورژانس حاضر در محل شدند.

وی با قدردانی از تلاش آتش نشانان در امدادرسانی بهنگام به حادثه دیدگان، بار دیگر بر رعایت اصول ایمنی در حین اجرای عملیات ساختمانی تاکید کرد و افزود: بدون تردید برای اجرای هر پروژه، رعایت اصول ایمنی یکی از ضروریات بوده و چنانچه کارفرمایان و کارگران توجه بیشتری به اینگونه مسائل داشته باشند، در آینده کمتر شاهد بروز چنین حوادثی خواهیم بود.