فرمانده انتظامی مازندران:

ساری – فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری سارق حرفه ای و همدستش با ۸۴ فقره سرقت در شهرستان “رامسر” خبر داد.

به گزارش ونگ وا، سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: در پی وقوع سرقت های مکرر مغازه ، پلاک خودروها و سرقت داخل خودرو در برخی از شهرستان های غرب استان مازندران، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان رامسر موفق شدند ، سارق را به همراه یک همدستش شناسایی کنند.

سردار میرفیضی، خاطرنشان کرد: ماموران در ادامه با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی، متهم اصلی این پرونده که دارای ۱۶ فقره سابقه کیفری از جمله شرارت و سرقت در سطح استان بوده را به همراه همدستانش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: با هماهنگی قضائی در بازرسی از محل اختفای متهمان۶ عدد پلاک و ۱۵۰ قلم کالای سرقتی به همراه مقادیری مواد مخدر کشف شد.

میرفیضی، اظهار داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به ۸۴ فقره انواع سرقت در شهرستان های”رامسر، تنکابن، فریدونکنار، نکا، بهشهر، آمل، بابل، نوشهر” و برخی از شهرستان های استان “گیلان” اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه دستیابی به امنیت پایدار مستلزم همکاری آحاد جامعه با پلیس است، گفت: توسعه مشارکت های مردمی با پلیس موجب حفظ نظم و امنیت اجتماعی می شود.

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه از شهروندان خواست: با نصب حفاظ و استفاده از قفل های مطمئن برای منازل خود فرصت سوء استفاده را به سارقان و افراد فرصت طلب ندهند و در صورت مشاهده افراد ناشناسی که بدون علت در محل زندگی آنان تردد می کنند مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.