شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران روز شنبه با صدور اطلاعیه ای از مردم همیشه در صحنه و انقلابی این استان خواست تا با حضور حماسیشان در این راهپیمایی ۲۲ بهمن ، برگ زرین دیگری در دفتر تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کنند .

در این اطلاعیه که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفته ، آمده است : ۲۲ بهمن روز وحدت ایران اسلامی ، مظهر وفاق و اقتدار ملی تمام گروهها ، احزاب ، جمعیت ها و تشکل های وفادار به انقلاب اسلامی و آرمان های والای امام (ره ) و مقام معظم رهبری است .
اطلاعیه اضافه می کند : ۲۲ بهمن امسال همان طور که روز نمایش اقتدار ملی است اتحاد ، انسجام ملت فهمیم ایران اسلامی در سال اقتصادی مقاومتی ، تولید و اشتغال نشان خواهد داد که ایران اسلامی زیر بار حرف زور نرفته و حق ملت های مسلمان را در اقصی نقاط عالم فریاد زده و توطئه شوم دشمنان در اختلاف افکنی میان مردم و مسئولان نیز ناکام خواهد ماند .
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران با گرامیداشت سی و نهمین سالگرد بهار فجر انقلاب اسلامی ، تاکید کرد : از مردم بیدار و همیشه در صحنه استان ، امت خداجوی مازندران ، نیروهای وفادار به انقلاب ، علماء گرانقدر ، خانواده های شهداء ، جانبازان ، آزادگان سرافراز ، بسیجیان ، دانشجویان ، دانش آموزان و جوانان غیور دعوت می شود تا با حضور پرشور و آگاهانه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ، بار دیگر برگ زرین دیگری را بر صحیفه تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت برسانند که ضمن تجدید بیعت با امام خمینی (ره) ، شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی با مقام معظم رهبری پیمانی تازه ببندند و حضور دشمن شکن خویش را در منظر چشم جهانیان به نمایش بگذارند .
براساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران ، راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در ۵۹ نقطه این استان برگزار می شود .
راهپیمایی ۲۲ بهمن در ساری ، مرکز استان مازندران با حضور و سخنرانی وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی از میدان ساعت تا میدان امام این شهر برگزار خواهد شد .