هادی خنجری روز شنبه طی آئینی با حضور معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان بهشهر معرفی شد.

  علیرضا یونسی در آین آئین ضمن قدردانی از تلاش های سید خالق سجادی فرماندار سابق شهرستان بهشهر، با قرائت حکم محمد اسلامی استاندار مازندران ، هادی خنجری را به عنوان سرپرست فرمانداری بهشهر معرفی کرد.
خنجری سابقه فرمانداری در شهرستان نور را در چهار سال فعالیت دولت یازدهم در کارنامه دارد. وی همچنین مدتی مدیر عامل هلال احمر استان مازندران بود.
‌امام جمعه بهشهر در این آئین با اشاره به خدمت صادقانه در نظام گفت : همه ما موظف به ارائه خدمات مناسب و در خور شان مردم هستیم و نباید در این امر کوتاهی شود.
حجت الاسلام سید عربعلی جباری افزود : قانونمندی، رعایت عدالت، متعهد بودن، ساده زیستی، تقوی و پایبندی به ارزش های اسلامی از مسائل مهمی است که باید مورد توجه مدیران در نظام اسلامی باشد .
هادی خنجری ، هم در این آئین با تاکید بر ضرورت استفاده از تمام ظرفیت های طبیعی، فرهنگی و اجتماعی منطقه برای پیشبرد امور، استفاده از ظرفیت های انسانی را در پیشبرد امور مهم عنوان کرد.
وی افزود: توجه به وحدت همه جانبه و دوری از اختلاف افکنی از مسائل مهمی است که با قوت دنبال خواهد شد تا در ادامه راه شهدا، در عمل به راه و روش آنان موفق عمل کنیم.
سید خالق سجادی از آذر ماه ۹۴ تاکنون سکان فرمانداری بهشهر را در دست داشت.
شهرستان بهشهر با ۱۶۸ هزار نفر در شرق استان مازندران واقع شده و به دلیل دارا بودن ظرفیت های مختلف گردشگری تاریخی و طبیعی سالانه پذیرای میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی است./ ایرنا