فرماندار ساری:

فرماندار ساری با بیان اینکه افزایش تعامل میان مردم و مسئولان باید عمیق‌تر شود، گفت: مردم ثابت کردند که قدرت تحلیل و تفسیر شرایط کشور را دارند و برای کمک به حل مشکلات همراه هستند.

به گزارش ونگ وا، احمد حسین‌زادگان در جلسه شورای اداری که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی به همراه اعضای شورا و دهیاران دو بخش رودپی شمالی و جنوبی برگزار شد اظهار کرد: نیازمند تشکل‌هایی هستیم تا پای کار بیایند و اثرات مثبتی در جامعه داشته باشند.

وی  حضور تشکل‌های مردمی با برنامه‌ریزی صحیح را از اثرات مثبتی در جامعه دانست و افزود: باید در تقویت این تشکل ها کوشا باشیم.

حسین زادگان تصریح کرد: تشکل‌های دولتی ظرفیت‌ها و محدویت‌های خاصی دارند.

فرماندار ساری خاطرنشان کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد برای رسیدن به اهداف گوناگون فعالیت‌های مختلفی برای پیشبرد اهداف سیاسی و اجتماعی در جامعه دارند.

این مسئول ادامه داد: ایجاد تشکل‌های مردم‌نهاد برای رفع مشکلات تاثیر بسزایی دارد به این دلیل که در راستای آن درخواست مطالبات به صورت کلی بازگو می‌شود.

حسین‌زادگان بیکاری و اشتغال را از دغدغه مهم مردم در جامعه عنوان کرد و گفت: به لحاظ اقتصادی و بیکاری در وضعیت مناسبی قرار نداریم و گلایه‌های اخیر مردمی گویای مشکلات اقتصادی است که سالها گریبان‌گیر مردم کشور است.

وی با اعلام اینکه بهتر است در حوزه سرمایه‌گذاری و اشتغال آگاهی لازم نسبت به موضوعات مختلف را داشته باشیم، گفت: با شعار توسعه از روستا در حوزه سرمایه‌‌گذاری ورود پیدا کنیم.

بروکراسی اداری زائد در دستگاه‌ها باید حذف شود

این مسئول گفت: در ارائه خدمات عمومی نقاط ضعف و قوت دستگاه های اجرایی وجود دارد.

حسین زادگان تصریح کرد: دولت دوازدهم معتقد است فشار تشکل های مردمی و مدنی برای گرفتن خدمات مطلوب به حاکمیت می تواند عامل توسعه بخش های روستایی شود.

فرماندار ساری اضافه کرد: ایجاد اشتغال خانگی راهکار مهم برای کسب درآمد خانواده‌ها محسوب می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: توسعه فعالیت کسب و کار خانگی باعث ایجاد مزایا برای شاغلان آن می‌شود.

حسین‌زادگان اظهار کرد: در کنار آن متقاضیان باید از مهارت، تخصص خاص و کافی برای ایجاد اشتغال برخوردار باشند.

وی اضافه کرد: مشاغل خانگی باید در جامعه نهادینه شود تا همگان از تسهیلات لازم بهره‌مند شوند.

فرماندار ساری با بیان اینکه افزایش تعامل میان مردم و مسئولان باید عمیق‌تر شود، گفت: مردم ثابت کردند که قدرت تحلیل و تفسیر شرایط کشور را دارند و برای کمک به حل مشکلات همراه هستند.

این مسئول ادامه داد: گردشگری و کشاورزی از دو ظرفیت اصلی  بخش رودپی شمالی و جنوبی هستند و تسهیلات کم‌بهره با شرایط آسان برای جوانان جویای کار در دسترس قرار دارد.

حسین‌زادگان در پایان تاکید کرد: باید بروکراسی‌های زائد اداری در دستگاه‌های اجرایی را از بین ببریم.