فرماندار نكا:

فرماندار نكا گفت: دهه فجر بايد تبلور عينی حضور مردم و مسؤولان در صحنه باشد و در اين بخش تلاش مجدانه برای برنامه‌ريزی مناسب برنامه‌ها انجام شود.

به گزارش ونگ وا، جعفر احمدی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های مختلف ستاد بزرگداشت دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای ارائه عملکردها و توانمندی‌های نظام در حوزه‌های مختلف است و لذا همه باید در بخش‌های مختلف وارد کار شوند.

وی افزود: برگزاری شکوهمند برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از وظایف مهمی است که در دهه فجر برعهده داریم  و باید زوایای مختلف پیروزی انقلاب برای نسل جدید و جوان جامعه با قوت و به درستی، تبیین شود.

فرماندار نکا با اعلام اینکه کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر نکا شکل گرفته و فعال شده است، گفت: کمیته‌های بیست و دو گانه ستاد دهه فجر نکا تشکیل و فعالیت‌های مختلف در حوزه‌های مشخص شده در دست انجام است.

این مسؤول ادامه داد: رؤسای کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر شهرستان نکا، خلاقیت و نوآوری را در برنامه‌های مختلف خود گنجانده و با برنامه‌های جدید، نو و باکیفیت وارد عرصه شوند.

احمدی حضور جدی در تمامی برنامه‌های دهه فجر را یکی از وظایف مهم مسؤولان برای بیان دستاوردهای نظام دانست تا همه با هم برای تبیین انقلاب حرکت رو به جلویی را داشته باشیم.

وی بیان کرد: رؤسای ادارات و کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر نکا در زمان باقی‌مانده تا ۱۲ بهمن، برنامه‌های مختلف ورزشی، فرهنگی، آموزشی، هنری، مذهبی، قرآنی و برنامه‌های اجرایی خود را به ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان، در محل فرمانداری تحویل دهند.

فرماندار نکا گفت: همه کمیته‌های مختلف ستاد دهه فجر تلاش کنند تا خروجی مناسبی از برنامه‌های این ایام داشته باشند و لذا باید برنامه‌ریزی‌ها در راستای ارائه عملکرد مناسب و در خور شأن انقلاب و نظام باشد.

این مسؤول با تأکید بر دستور کار قرار گرفتن برنامه‌های فرهنگی دهه فجر یادآور شد: برنامه‌های فرهنگی با اولویت بیشتری در دستور کار ستاد قرار گرفته و در کنار همکاری برای افتتاح پروژه‌ها، تلاش برای نهادینه کردن ارزش‌های این دهه و امور فرهنگی بیش از پیش مورد توجه باشد.

احمدی افزود: کمیته‌های مختلف فرهنگی و هنری، زنان و خانواده، روستایی، ورزش و جوانان، طرح و برنامه، قرآن، مساجد، فرهنگیان،دانش‌آموزی، کارگری و بسیج بخشی از کمیته‌های فعال شده در ستاد دهه فجر شهرستان نکا است.

وی اظهار کرد: ارتباطات و اطلاع‌رسانی، فضاسازی شهری، کودک و نوجوان، ایثارگران، کمیته نظارت و ارزیابی، نهادها و سازمان‌ها، اصناف، همیاری و تشکل‌ها، دانشجویی و نیروهای مسلح  هم از دیگر کمیته‌های فعال شده ستاد دهه فجر شهرستان نکا است.

فرماندار نکا با بیان اینکه مدت زمان باقی‌مانده تا آغاز دهه فجر امسال در بهمن ۹۶ کمتر از دو هفته است و در این مدت باقی مانده، پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی را با اولویت‌سنجی مناسب به ستاد دهه فجر اعلام کنند.

این مسؤول ادامه داد: با توجه به همزمانی دهه فجر امسال با ایام فاطمیه، حفظ حرمت این ایام باید مورد توجه ویژه قرار گرفته و ضمن ارائه برنامه‌های مفید و ارزنده برای ایام ورود امام و دهه فجر، حرمت این ایام هم حفظ شود.

احمدی گفت: رسانه‌ها و مطبوعات به عنوان رکن چهارم دموکراسی، نقش مهم و مؤثری در ارائه اخبار و اطلاعات دارند و لذا با لحاظ کردن امانت‌داری در انتشار اخبار، عملکردهای مسؤولان را به موقع اطلاع‌رسانی کرده و نقد سازنده از عملکردها داشته باشند تا موجب رشد و شکوفایی جامعه شود.

فارس