معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران:

معاون راهداری اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران ايمن‌سازی محورها را از اولويت‌های كاری اين اداره‌كل دانست و گفت: راهداری وظيفه ذاتی اين اداره‌كل بوده و بدون تلاش راهداران در جهت ارتقاء ايمنی نمي‌توان انتظار بهبود شرايط مناسبی را داشت.

به گزارش ونگ وا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران ، عباسعلی نجفی اظهار کرد: هم‌اکنون عمده تلاش‌های این اداره‌کل صرف نگهداری و حراست از شبکه راه‌ها، تأمین ایمنی عبور و مرور به‌منظور حفظ و بهره‌برداری بهینه از سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در این بخش می‌شود.

وی تصریح کرد: امری که امروزه در فرهنگ سازمانی، عملیات راهداری نام گرفته است، انجام هرگونه عملیات اجرایی و کنترل ترافیک بر روی راه‌های موجود علاوه بر حفظ ایمنی استفاده‌کنندگان از راه، جریان روان و ایمن ترافیک را به همراه دارد، لذا برنامه‌ریزی مناسب و هماهنگ فعالیت‌ها به‌منظور تأمین ایمنی لازم و کاهش تراکم ترافیک و نیز جلوگیری از تأخیر در سفر و ناراحتی استفاده‌کنندگان از راه حائز کمال اهمیت است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران به مشکلات راهداران پرتلاش در سطح محورها اشاره کرد و افزود: راهداران فرشتگان نجات جاده‌ها هستند، انسان‌هایی بی‌ریا و مخلص که برای آسایش و رفاه هموطنان خود از هیچ کوشش و تلاش دریغ نمی‌کنند لذا وظیفه مسؤولان این بخش است که بتوانند با راهکارها و برنامه‌های کاری منعکس کننده بخش کوچکی از زحمات شبانه‌روزی این عزیزان و قدردان آنان باشند.

نجفی به عملیات ایمن‌سازی این اداره‌کل اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به شرایط موجود در جاده‌ها، عملیات نمک‌پاشی و برف‌روبی در سرلوحه کار راهداران است.

وی گفت: نصب نیوجرسی، اجرای خط‌کشی، نصب تابلو و علائم و پاک‌سازی حریم راه‌ها از دیگر فعالیت‌های راهداران بوده که در سطح جاده‌ها به اجرا در آمد.