معاون سیاسی ، امنیتی و انتظامی استاندار مازندران مطالبه گری را حقوق اولیه شهروندان دانست و گفت : مردم اجازه سوء استفاده از حقوق حقه خود را در پیگیری مطالباتشان به دشمنان ندهند.

علیرضا یونسی رستمی عصر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در ساری افزود : امروز مردم مطالبات به حقی دارند که باید با آرامش ، امنیت و نظم در چارچوب قانون پیگیری و اجرائی شود ، ولی لازم است با همبستگی و انسجام ملی اجازه توطئه و فتنه انگیزی در بهره گیری از این مطالبات را به دشمنان ندهیم.
وی تاکید کرد : در نظام جمهوری اسلامی همواره مسیر پیگیری و احقاق حق و مطالبات مردم باز است و در قانون اساسی و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز به این حقوق تاکید شده است.
معاون استاندار مازندران اظهار داشت : در شرایط کنونی که تمام دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی برای تحریک و تهییج مردم به تجمع به دنبال ایجاد ناآرامی در داخل کشورند ، مردم ما باید اجازه بهره گیری از این وضعیت را به دشمنان ندهند.
یونسی با اشاره به استفاده دشمنان از فضای مجازی برای تخریب و سلب امنیت و قانون شکنی در داخل کشور ، به خانواده ها توصیه کرد تا مواظب احساسات پاک جوانان خود باشند تا از قبل فضای مجازی این احساساست مورد سوء استفاده قرار نگیرد.
معاون استاندار مازندران گفت که مدیران دولت در این خطه شمال کشور نیز خود را موظف به پیگیری مطالبات مردم می دانند و از هیچ کوششی برای خدمت رسانی به مردم دریغ نخواهد کرد.
وی اضافه کرد : خدمتگزاران مردم در استان با اشراف اطلاعاتی برای تامین امنیت عمومی آمادگی کامل دارند و با عوامل و صحنه گردانان جریان خشونت و مخل امنیت عمومی نیز بشدت برخورد می کنند.