مرکز اورژانس سرپایی بیمارستان بوعلی نکا در شرق مازندران با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صبح امروز به بهره‌برداری رسید.

مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران در حاشیه این آیین گفت: این فضا با استانداردسازی لازم برای استفاده همشهریان نکایی آماده و افتتاح شده است تا خدمات بهتر و مناسب‌تری به افراد ارائه شود.

محمد خورشیدی اظهار کرد: اورژانس بیمارستان بوعلی نکا در فضای فیزیکی ۷۲۰ متر است که ۲٫۵ میلیارد تومان با تجهیزات کامل هزینه و با حضور علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به بهره‌برداری رسید.

مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران افزود: این مرکز اکنون دارای ۹ تخت بستری است که در گذشته تنها دارای چهار تخت بوده است و با استانداردسازی لازم اجرایی شده است.

خورشیدی با اعلام اینکه در گذشته اورژانس استاندارد نداشتیم، یادآور شد: اکنون فضاها طوری است که استاندارد لازم انجام می‌شود و فضاها استاندارد لازم را دارد و بیماران اورژانس و غیراورژانس قبل از ورود تفکیک می‌شوند.

وی گفت: همچنین این اورژانس دارای دو تخت ایزوله است و زمانی که در بخش بستری جوابگوی بیماران نیستیم در این بخش پذیرش انجام می‌شود.

محمد اسلامی استاندار مازندران، یونسی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، فرماندار نکا و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی و معاونان، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در این افتتاحیه همراهی کردند.

ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در استان مازندران علاوه بر افتتاح اورژانس بیمارستان بوعلی نکا با حضور در شورای اشتغال مازندران، وضعیت اشتغال این استان را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

افتتاح کارخانه فیبر بابلسر، بهره‌برداری از مجموعه فرهنگی ـ ورزشی تعاون کاسپین آبی ساری و شرکت در یادواره شهدای روستای ازباران فریدون‌کنار از دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی به استان مازندران است.

بیمارستان ۳۲ تخت‌خوابی بوعلی نکا در سال ۸۰ به بهره‌برداری رسید و خدمات فراوانی را در بخش‌های مختلف به بیماران این شهرستان ارائه می‌کند.

منبع:فارس