استاندار مازندران گفت : اشتغال و کاهش نرخ بیکاری اولویت اول بودجه دولت در لایحه سال آینده کل کشور است.

  محمد اسلامی روز شنبه در نشست شورای برنامه ریزی استان مازندران در ساری افزود : دولت در سال آینده با رونق بخشی به تولید به دنبال ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری است.
وی ادامه داد : مدیران استانی باید با رایزنی نمایندگان در مجلس شورای اسلامی و وزارتخانه های مربوطه سهم استان مازندران را دریافت کنند.
نماینده عالی دولت در مازندران تاکید کرد : این رایزنی باید پیش از تصویب نهایی انجام شود .
** بودجه پسماند برای استان های شمالی
استاندار مازندران همچنین گفت که ساماندهی پسماند و فاضلاب اولویت بودجه دهی دولت به استان های شمالی است تا معضل پسماند در این مناطق برای همیشه رفع شود.
اسلامی افزود که مازندران برای رفع مشکل پسماند ۱۵ هزار میلیارد ریال اعتبار پیشنهاد داده تا از صندوق توسعه ملی دریافت شود.
وی اظهارداشت : بودجه دولت در لایحه بودجه سال آینده در این بخش هفت هزار میلیارد تومان است که پیشنهاد مازندران یکهزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بود که امیدواریم با تلاش مدیران و نمایندگان این اعتبار به استان اختصاص داده شود.
استاندار مازندران افزود : با تخصیص این میزان اعتبار مشکل پسماند (زباله) استان حل می شود.
روزانه در مازندران سه هزار تن زباله تولید می شود.
نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست گفت که لایحه بودجه دولت در مجلس شورای اسلامی دچار تغییر و تحول اساسی می شود .
علی محمدشاعری افزود : باید رایزنی مدیران استان با کمیسیون تلفیق به گونه ای انجام شود که سهم مازندران در بودجه متناسب با ظرفیت استانی اختصاص یابد.
وی مهمترین تغییرات بودجه ای رادر مجلس شامل حامل های انرژی و یارانه نقدی دانست.
شاعری پیش بینی کرد که مجلس با افزایش حامل های انرژی و کم شدن یارانه بگیران مخالفت کند .