مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران گفت: با حضور مدیر کل آموزش و  پژوهش کانون کشور، بهره‌برداری از مرکز آموزش کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران در چالوس صورت پذیرفت.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران،  محمد علی یزدان‌شناس با اعلام این خبر افزود: مرکز آموزش غرب استان از محل اعتبارات سفرپرکت مقام معظم رهبری با هزینه‌ای بالغ بر یک‌میلیارد و ۵۰‌میلیون تومان اعتبار و در زمینی به مساحت ۷۵۹ متر مربع و با ۱۳۰۰ متر بنا  در سه طبقه در دهه فجرسال ۹۴ احداث شد و مرکز آموزشی شماره ۳ چالوس در طبقه همکف  این مرکز آموزشی فعالیتش را رسما آغاز نمود.

هم اکنون پس از تجهیزمرکز آموزشی چالوس با امکانات آموزشی استاندارد و رفاهی با حضور مدیر کل آموزش و پژوهش کانون کشور بهره برداری شد.

   مدیر کل کانون مازندران  با تقدیر از زحمات و خدمات مسؤولان وقت استانی و کانون  در تاسیس این مرکز آموزشی، اظهار داشت:  قابلیت این مجموعه به لحاظ موقعیت جغرافیایی و امکانات موجود در آن می‌تواند تاثیر بسزایی در برگزاری دوره‌های آموزشی  و رفاهی در سطح کشوری و استانی داشته باشد.

مدیر کل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کشور ضمن بازید از کلاس ها و امکانات آموزشی تصریح کرد: ظرفیت و قابلیت مرکز آموزش کانون مازندران قابل تامل است.

اصغر باقر زاده بیان داشت: با توجه به امکانات آموزشی، رفاهی و موقعیت این مرکز در استان مازندران، می توان بهره‌برداری موثری از این مرکز  برای دوره‌های آموزشی کشوری نمود.

این بهره برداری در حالی صورت پذیرفت که دوره آموزشی ” پرورش تفکر و جنبه های آن  در مراکز فرهنگی و هنری” توسط “فریبا اقدامی” از ۳ تا ۶ دی ماه برای مربیان مسؤول و مربیان فرهنگی مراکز غرب استان  در این مرکز در حال برگزاری است.