رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران خبر داد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی مازندران از کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک توسط ماموران اجرایی پلیس مبارزه با مواد مخدر از ۲ سوداگر مرگ در ساری خبر داد.

به گزارش ونگ وا به نقل از پایگاه خبری پلیس، علیرضا ثقفی گفت: به منظور مقابله با پدیده شوم مواد مخدر و مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران اجرایی این پلیس از فعالیت دو عامل افیونی در شهرستان ساری با خبر شدند.

وی افزود: ماموران با تشکیل تیم‌های اطلاعاتی ضمن هماهنگی با مرجع قضایی موفق شدند متهمان را شناسایی کرده و در عملیاتی ضربتی در حال حمل و جابجایی مواد مخدر با یک دستگاه خودروی پراید دستگیر کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی مازندران اظهار کرد: در بازرسی‌های به عمل آمده از خودروی این سوداگران مرگ ۱۷ کیلوگرم تریاک کشف و خودروی آنان توقیف شد.

این مسؤول با اشاره به این که سوء مصرف مواد مخدر به عنوان مسئله‌اى اجتماعى است که رواج آن در جامعه بنیان‏‌هاى روحى، روانى، اخلاقى و اجتماعى خانواده و اجتماع را متزلزل می‌کند، گفت: اعتیاد به مواد مخدر سبب به وجود آمدن رفتارهاى آسیب‌زا و کجروانه در جامعه شده و ذهن خلاق جامعه را که باید در خدمت پیشرفت و شکوفایی جامعه باشند به نیروهایی وابسته و بیمار تبدیل می‌کند.

ثقفی خاطرنشان کرد: برای ارتقاء امنیت عمومی و مقابله با این بلای خانمانسوز، نقش مشارکت‌های مردمی اثرگذار خواهد بود و باتقویت این تعاملات موفقیت‌های خوبی را در مبارزه با عاملان افیونی در استان شاهد هستیم.

وی از شهروندان خواست، برای رسیدن به جامعه‌ای آرمانی با جوانانی با نشاط و فعال در تمامی زمینه‌های اجتماعی با پلییس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.