شناگران و تیراندازان منطقه شمال موفق به کسب مقام نخست رقابت‎های کارکنان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران شدند.

به گزارش ونگ وا، محمد عباسی رئیس امور اداری شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال، با اشاره به اهمیت نهادینه شدن ورزش در زندگی کارکنان و خانواده‎ها، از اعزام ۵۶ بازیکن، مربی و سرپرست به مسابقات ورزشی مناطق دوازده‎گانه شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران خبر داد.

وی افزود: این رقابت‎ها از تاریخ هفتم تا ۲۲ آذرماه در دو بخش کارکنان و پیشکسوتان به میزبانی مناطق اصفهان و لرستان برگزار شد که در پایان این مسابقات، کارکنان ورزشکار منطقه شمال موفق به کسب مقام قهرمانی در رشته‎های شنا و تیراندازی شدند.

به گفته عباسی منطقه شمال ۳۶ نفر از کارکنان ورزشکار را در رشته‎های شنا، تیراندازی، تنیس روی میز و فوتسال به این رقابت ها اعزام کرد که در رشته تیراندازی مهدی بریمانی مقام اول تپانچه و جواد شریفیان رتبه دوم تفنگ بادی را کسب کردند و تیم تیراندازی منطقه شمال به مربیگری رمضان فلاح‎نژاد و سرپرستی سیدمرتضی جاندل با درخشش همه تیراندازان به مقام قهرمانی این دوره از رقابت‎ها دست پیدا کرد.

رئیس امور اداری منطقه شمال با اشاره به نتایج درخشان شناگران منطقه شمال به مربیگری سیدعلی دوستی و سرپرستی همت عادلی در این رقابت‎ها، خاطرنشان کرد: تیم شنای کارکنان منطقه شمال با امتیاز تیمی ۱۳۱ بالاتر از اصفهان و اراک مقام نخست را کسب کرد.

وی افزود: در شنای ۱۰۰ متر کرال پشت علیرضا درویش حقجو و داریوش فرزین مقام نخست و شهاب ضیایی رتبه دوم را کسب کردند، در شنای ۱۰۰ متر قورباغه محسن امیدوار و سیدشهاب ضیایی مقام دوم را به دست آوردند و جواد بابایی سوم شد، در ۱۰۰ متر کرال سینه داریوش فرزین و صادق خان‎احمدی اول شدند و علیرضا درویش حقجو حائز رتبه سوم شد و در ۵۰ متر پروانه نیز خان‎احمدی و امیدوار مقام نخست، سیدمسلم مسلمی دوم و رضا مهدی‎پور سوم شدند.

عباسی گفت: در بخش پیشکسوتان نیز تعداد ۲۵ ورزشکار در سه رشته ورزشی شنا، تیراندازی و تنیس روی میز حضور داشتند که در رشته تیراندازی شهریار جعفری مقام دوم تفنگ را به دست آورد.

وی افزود: در رشته شنا ۵۰ متر کرال پشت مهدی عرب‎عامری و سیدجعفر شفیع زاده مقام اول را کسب کردند، در ۵۰ متر کرال سینه جعفر ابراهیمی دوم و بهروز جلیلی سوم شدند و در ۵۰ متر قورباغه نیز اباصلت عرب‏احمدی و مرتضی قنادها جائز رتبه نخست و عبدالله آخانی دوم شدند تا در مجموع مقام سوم تیمی شنای بالای ۴۵ سال نیز به منطقه شمال اختصاص پیدا کند.