در حکم سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به محمد سلطانی‌فر آمده است: «نظر به سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی در حوزه مطبوعات و رسانه‌های عمومی به موجب این حکم به سمت «معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی» منصوب می‌شوید.

در ادامه این حکم آمده است: امید می رود با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از کلیه ظرفیت های موجود و نیروهای کارآمد در گسترش فعالیت های موثر خبری و تحلیلی، حمایت مادی و معنوی از مطبوعات و اصحاب رسانه و تشکل‌های صنفی، تامین آزادی های مطبوعاتی در چارچوب قانون و شکوفایی رسانه ای موفق و موید باشید.»

پیش از این حسین انتظامی، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از خدمات حسین انتظامی قدردانی کرد.

سلطانی‌فر معاون مطبوعاتی و انتظامی دستیار ارشد وزیر ارشاد شد

حسین انتظامی دستیار ارشد وزیر ارشاد شد

همچنین سیدعباس صالحی در حکمی، حسین انتظامی را به عنوان دستیار ارشد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب کرد.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکم سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به حسین انتظامی آمده است: «نظر به سوابق علمی و فرهنگی و تجربیات اجرایی جنابعالی به موجب این حکم به سمت «دستیار ارشد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی»، منصوب می شوید. امید می رود با استعانت از خداوند متعال و همکاری مستمر معاونان، روسای سازمان های تابعه، مدیران کل ستادی و استانی وزارت متبوع در تدوین راهکارهای علمی برا ی رشد و اعتلای فرهنگ و هنر ایرانی و اسلامی و پیگیری امور محوله موفق و موید باشید.»