شهردار ساری:

شهردار ساری با اشاره به تداوم عملگرایی در حوزه مدیریت شهری مرکز استان، گفت: ۵۰۰۰ شغل جدید در شهر ساری ایجاد می‌شود.

به گزارش  ونگ وا، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، مهدی عبوری در بازدید از فاز دوم بوستان ملل ساری، اظهار داشت: با توجه به اقدامات انجام شده درباره احداث فاز دوم بوستان ملل، همکاران شهرداری در حال تغییر مسیر طبیعی آب رودخانه تجن هستند تا بتوانیم به زودی لاینینگ را اجرا کنیم.

وی به احداث جزیره مصنوعی در این محدوده اشاره کرد و افزود: ساخت جزیره مصنوعی چهار هکتاری که ۲۰ برابر بزرگ‌تر از جزیره احداث شده در فاز نخست بوده در دستور کار قرار گرفته و عملیاتی خواهد شد.

شهردار ساری با اشاره به زمینه‌سازی ۶۰ نوع کاربری مختلف در فاز دوم بوستان ملل، تصریح کرد: در این پروژه، کاربری‌های فرهنگی و اجتماعی، ورزشی و سرگرمی، گردشگری و کاربری خدماتی در اولویت قرار دارند.

عبوری، اشتغال‌زایی، رونق اقتصادی و افزایش گردشگر در مرکز استان را از دیگر اهداف این پروژه عمرانی دانست و خاطرنشان کرد: در فاز دوم بوستان ملل متناسب با همه اقشار جامعه اجرای پروژه‌های مختلف و متنوعی در نظر گرفته شده است.

وی، تسطیح بستر رودخانه و احداث دریاچه ۸۰ هکتاری را از دیگر اقدامات مدیریت شهری دانست و بیان داشت: بدون تردید، ایجاد درآمد پایدار و اشتغال آفرینی برای پنج هزار نفر از شهروندان ساروی پس از بهره‌برداری فاز دوم بوستان ملل به ثمر خواهد نشست.

عبوری با تاکید بر رویکرد گردشگری در پروژه‌های عمرانی شهرداری ساری افزود: با توجه به محوریت مسئله گردشگری در برنامه‌های توسعه مرکز استان، پروژه‌های بزرگ تیم مدیریت شهری نیز بر همین مبنا قرار گرفته و این مسیر تا حصول نتایج مطلوب ادامه خواهد داشت.