وزیر اطلاعات در جلسه شورای اداری مازندران :

    وزیر اطلاعات با اشاره به مواردی از همکاری بخش خصوصی با دستگاههای اجرائی و وزارت اطلاعات در پیگیری معضلات ، گفت : امنیت سرمایه گذاری و ارتقا امنیت اداری در کشور مورد توجه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت اسلام والمسلمین سید محمود علوی روز شنبه در آئین معارفه مدیرکل جدید اطلاعات مازندران در جلسه شورای اداری استان در ساری افزود : باید با راهکارهای پیشگیرانه ، از بروز تخلفات جلوگیری کرد.
وی امنیت موجود در کشور را مرهون تلاش و همدلی یکایک مسئولان بویژه شورای تامین دانست و اظهار داشت : همه مسئولان به صورت همسو برای ارتقا استان و رضایت مردم و رهبر در تلاشند و امیدواریم خداوند در این مسیر ما را یاری کند.
وزیر اطلاعات افزود : از جامعه ای که دچار ناامنی و اختلالات اقتصادی باشد ، انتظار فرهنگ عبودیت نمی توان داشت و در آن ایمان و دین گریزی شکل می گیرد و اگر بخواهیم فرهنگ عبودیت ارتقا یابد باید آرامش در جنبه های مختلف ارتقا یابد.
علوی گفت : شکوفایی اقتصادی نیز در گرو امنیت پایدار است و اگر امنیت و سلامت درجامعه وجود داشته باشد ،شاهد ارتقا رشد اقتصادی خواهیم بود.
وزیر اطلاعات با بیان اینکه نباید برای امنیت اقتصادی بر فساد اقتصادی چشم پوشاند ، افزود : جامعه باید از امنیت اقتصادی برای سرمایه گذاری برخوردار باشد.
علوی با تاکید بر این نکته که حمایت از سرمایه گذاری به معنای حمایت از سرمایه داران نیست ، گفت : اسلام با داشتن سرمایه از طریق حلال مخالفتی ندارد و حمایت از سرمایه گذار و رفع موانع از پیش پای سرمایه گذاران و به وجود آوردن سلامت در دستور کار قرار دارد.
ویز اطلاعات افزود : از وظایف اصلی وزارت اطلاعات ایجاد امنیت سرمایه گذاری و در کنار آن ارتقا امنیت اداری است.
وی همچنین به ارتقا امنیت در بخش های علمی ، حوزوی ، صنعتی و قومی اشاره کرد و گفت : وظیفه حکومت تامین امنیت برای آحاد جامعه است.
وزیر اطلاعات افزود : ما موظف به تامین امنیت هستیم و اگر افرادی دست به اسلحه شوند با آنان برخورد قاطع می کنیم.
علوی گفت : امنیت موجود در جامعه نعمتی است که باید شکر گذار آن باشیم و از نیروهایی که پدید آورنده این امنیت هستند قدر دانی می کنیم.
وزیر اطلاعات همچنین در پایان این جلسه با قدر دانی از تلاش های ‘ سبحانی ‘ مدیر کل سابق اطلاعات مازندران ، ‘ امیری ‘ را به عنوان مدیرکل جدید استان معرفی کرد.