سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران، از برجای ماندن ۲۱ مصدوم بر اثر دو تصادف در جاده نیروگاه نکا در اثر واژگونی مینی بوس و در جاده سراسری نکا-بهشهر در منطقه قلعه پایان بر اثر برخورد خودروهای سمند، پراید، کامیون و مینی بوس خبر داد.

به گزارش ونگ وا، زکریا اشکپور اظهار کرد: شامگاه یکشنبه ۱۹ آذرماه در دو حادثه ویژه در شرق مازندران ۲۱ نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در حادثه اول که به مرکز پیام شرق استان مازندران اعلام شد در جاده نیروگاه نکا بر اثر واژگونی مینی بوس ۶ نفر مصدوم شدند.

اشکپور تصریح کرد: در این حادثه آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس زاغمرز و توسکلا به محل حادثه اعزام و مصدومان که چهار زن و دو مرد بودند به بیمارستان امام حسین (ع) نکا منتقل شدند.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران، یادآور شد: حادثه دوم، در جاده سراسری نکا-بهشهر در منطقه قلعه پایان اتفاق افتاد.

این مسئول تصریح کرد: در این حادثه که بر اثر برخورد خودروهای سمند، پراید، کامیون و مینی بوس اتفاق افتاد ۱۵ نفر مصدوم شدند که آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس لمراسک، خلیل شهر، گلوگاه، بهشهر۱ و بهشهر ۲ و آمبولانس هلال احمر پاسند به محل حادثه اعزام شدند.

وی عنوان کرد: در این حادثه هشت نفر مرد و هفت نفر زن مصدوم شدند که سه نفر از مصدومان سرپایی مداوا و مابقی به بیمارستان‌های امام خمینی (ره) و شهدای بهشهر و ثامن گلوگاه منتقل شدند.

اشکپور گفت: اتوبوس آمبولانس اورژانس مازندران برای پوشش این حادثه عملیاتی شده بود و آخرین گزارش‌ها از وخامت حال دو نفر مرد حکایت دارد.