پس از كش و قوس هاي فراوان جلسه شوراي بهشهر با حضور همه ي اعضاي شوراي شهر بهشهر برگزار شد .

در حالی ۴ عضو شورای بهشهر ، سینا رضانژاد را به عنوان شهردار جدید بهشهر انتخاب کرده اند که هنوز طبق قانون فرید صمدایی منتخب همین شورا در پروسه ابلاغ حکم از سوی وزارت کشور قرار دارد و با پیگیری هیئت رئیسه شورای شهر بهشهر غیر قانونی بودن مکاتبات ربیع فلاح جلودار استاندار سابق محرز و صدور حکم برای وی در مراحل پایانی قرار دارد .

از سویی یک منبع آگاه  گفت : از آنجا که دستور جلسه شورا توسط رييس تهيه مي شود و انتخاب شهردار در دستور كار اين جلسه شورا نبوده است ، بدون تردید اقدام ۴ عضو برای انتخاب شهردار قانونی نمی باشد .

یک عضو شورا نیز در خصوص جلسه اخیر اظهار داشت : در اين جلسه سه ساعته به نامه هاي شهروندان بهشهري رسيدگي شد و با ذكر صلوات جلسه ختم شد و از انتخاب شهردار خبری نبود و اصولا وقتی ما یکبار شهردار انتخاب کردیم و مراحل اداری را طی می کند ، انتخاب شهرداری دیگر بی معنا است ..

گفته می شود ۴ عضو شورا بدون حضور رييس شورا و دو عضو ديگر شورا ، سینا رضا نژاد را به عنوان شهردار انتخاب نمودند که با این حساب « حالا بهشهر سه شردار دارد ! » . صمدایی شهردار منتخب شورا که در حال طی نمودن مراحل اداری است ، فیروزی سرپرست شهرداری که مشغول به فعالیت است و رضانژاد منتخب برخی از اعضای شورا که در جلسه بدون دستور انتخاب شده است .

به نظر می رسد استاندار مازندران باید در تعیین تکلیف انتخاب شهردار بهشهر ورود نموده و با توجه به دخالت های فرماندار بهشهر که تنش بیشتری را در میان اعضای شورا و افکار عمومی به همراه داشته است اجازه وسیع تر شدن دامنه اختلافات در این شهر تاریخی را ندهد .

شایان ذکر است فرماندار بهشهر در جدیدترین اظهارات خود از استعفای سه عضو شورا استقبال کرد که با واکنش رئیس شورای اسلامی این شهر روبرو شد.

شمال نیوز