استاندار مازندران روز یکشنبه با صدور حکمی برای مسئول پیگیری های ویژه استانداری ، به وی ماموریت داد تا زمینه راه اندازی دفتر استاندار را در غرب استان فراهم کند.

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ، محمد اسلامی در این حکم از ‘ حسن عسگری ‘ که سمت مشاور و مسئول پیگیری های ویژه استانداری را دارد خواسته است تا نسبت به شناسایی ساختمان مناسب و آماده سازی آن برای راه اندازی دفتر استاندار در غرب مازندران اقدام کند.
در بخشی از این حکم آمده است : نظر به بُعد مسافت غرب استان و ضرورت شناسایی ، پیگیری و رسیدگی به مشکلات و نیازهای مردم شریف این منطقه به موجب این حکم به جنابعالی مأموریت داده می شود نسبت به شناسایی ساختمان مناسب و آماده سازی آن برای راه اندازی دفتر استاندار در غرب مازندران اقدام نمائید.
رامسر ، چالوس ، نوشهر ، عباس آباد ، کلاردشت ، تنکابن و نور شهرستان های غربی استان مازندران هستند.
دوری از مرکز استان و محرومیت از دریافت اعتبارات متوازن استانی همواره از گله مندی های مردم و نمایندگان این منطقه در مجلس شورای اسلامی بوده است .
استاندار جدید مازندران در هفته نخست استقرار در محل کارش توسعه مازندران را نیازمند وحدت و همدلی دانست و تاکید کرد که توسعه متوازن باید در این استان محقق شود.
اسلامی که احتمالا پیش از انتخاب به عنوان استاندار از طریق فضای رسانه ای و شبکه های اجتماعی اطلاعات لازم را از شهرگرائی و منطقه گرائی در مازندران کسب کرده بود ، از این عامل به عنوان یکی از اهرم های بازدارنده توسعه استان یاد کرد و خواستار توجه نخبگان به مازندران یکپارچه شد.
اسلامی هم اکنون با ماموریت دادن به مسئول پیگیری های ویژه استانداری برای راه اندازی دفتر استاندار در غرب ، مهم ترین قدم را در یکپارچه نگه داشتن این استان برای تحقق توسعه متوازن و پایدار برداشته است .