معاون هواشناسی مازندران خبر داد

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: بارش‌ها به‌تناوب امروز در آسمان استان ادامه دارد و دمای هوا نیز کاهش می‌یابد.

به گزارش ونگ وا،  اظهار کرد: از شب گذشته بارندگی در آسمان مازندران آغاز شد به‌طوری‌که بیشترین میزان بارندگی از ایستگاه‌های سینوپتیک از بابلسر ۱۸، قائم‌شهر ۱۷ و ساری ۱۴ میلی‌متر بوده و در بین ایستگاه‌های باران‌سنجی از آمل ۲۷ و چمستان نور، تاکام ساری و بازارخیل ساری ۱۴ میلی‌متر گزارش شد.

وی با بیان اینکه بارش‌ها به‌تناوب امروز در آسمان مازندران ادامه دارد، اضافه کرد: همچنین دمای هوا نیز کاهش می‌یابد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران ادامه داد: بیشینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت گذشته از ساری، دشت‌ناز و آمل با ۱۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دمای هوا نیز از بلده با ۶ درجه سانتی‌گراد زیر صفر بوده است.

این مسؤول با اعلام اینکه صبح امروز در ارتفاعات شرقی مازندران بارش برف اتفاق افتاد، بیان کرد: فردا نیز شاهد بارش‌های پراکنده در آسمان استان هستیم.

اسدی بیان کرد: روزهای یک‌شنبه و دوشنبه آسمان مازندران به‌صورت صاف تا نیمه‌ابری بوده که در مناطق غربی افزایش ابر و احتمال بارش‌های پراکنده دور از انتظار نخواهد بود.

وی به روند کاهش دمای هوای استان اشاره کرد و افزود: روزهای یک‌شنبه و دوشنبه حداقل دما کاهش نسبی می‌یابد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران تصریح کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه آسمان مازندران به‌صورت صاف تا نیمه‌ابری پیش‌بینی می‌شود و انتظار داریم شاهد افزایش نسبی و تدریجی دمای هوا باشیم.

اسدی در پایان گفت: دریای مازندران امروز به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود.