استاندارمازندران

        باید برند سازی را در مازندران جدی بگیریم. زیرا این موضوع یکی از حلقه های مفقوده اقتصاد و تجارت مازندران است.

+ باهردستگاهی که بارسانه‌های مُجاز استان همکاری نکند برخورد می‌کنم و رسانه‌های منفعت طلب را هم شناسایی کرده ام و دیگر اجازه جولان به آنها نمی دهم.

+ شهرگرایی و محله گرایی در مازندران یک واقعیت است. این موضوع نیازمند مدیریتی است که با استناد به قانون نگاه متوازن و منطق توسعه پایدار را حاکم کند. باید همه با این تفکر مقابله کنیم

+ ایجاد بنیاد توسعه مازندران یک ضرورت است. دستور داده ام این بنیاد متشکل از صاحبان فکر و سرمایه را پایه گذاری کنیم که جلوی خاصه خرجی و ویژه خواری را بگیرد.

+ با تفرقه و تشتت نمی توان مازندران را جلو برد. ما وقت نداریم. هر دستوری را یک بار به مدیران ابلاغ می کنم و انتظار دارم سریع وارد عمل شوند و نتیجه را به من بگویند. خودم هم هر روز با فرمانداران در تماس هستم

+ به آرامش سیاسی و اجتماعی نیاز داریم.درباره زباله به اندازه کفایت حرف زده شده است.  عدم اقدام به موقع ، منابع خاک و آب ما را آلوده کرده است و این مسئله به عدم توسعه متوازن دامن زده و مازندران را به یک ویرانه محیط زیستی بدل کرده است.

+ ایجاد صنایع تبدیلی و رونق اقتصاد دریایی از برنامه های جدی من است. توسعه تبادلات خارجی را هم بسیار جدی گرفته ام و خوشبختانه نماینده گی وزارت خارجه در استان فعال شده و قرار است دیدارهای ما با سفرای خارجی افزایش داشته باشد.

+  باید عدم توازن رقابتی را جدی گرفت. واگرایی باید در مازندران از بین برود و همگرایی جایگزینش شود.

+دستگاه ها باید پاسخگو و تسهیل گر باشند و شک نکنید با مدیران غیرپاسخگو که با رسانه ها همکاری نکنند برخورد می کنم.

+ توصیه من به شما این است که مجیزگو و سیاهنما نباشید. انصاف و اعتدال را رعایت کنید و تحلیل و آمارهای درست بدهید تا به ما کمک کنید.

+ من هرگز ادعا نکردم که منجی مازندران هستم ولی می گویم که می خواهم به سهم خود به توسعه استان کمک کنم و برای این امر جلوی هیچ کسی کوتاه نمی آیم.

+ به فرمانداری ها گفته ام حق ندارند صبح تا ظهر در ساعت اداری جلسه برگزار کنند و دستگاه ها را به فرمانداری بکشانند. صبح ها و وقت اداری زمان رسیدن به کار مردم است نه جلسات پشت سرهم.

+ ملاقات های عمومی نباید تشریفاتی باشد. شما از آنها گزارش تهیه کنید و به اطلاع من برسانید. این ملاقات ها برای تسهیل امور است.

+ مردم از پارتی بازی، پاسکاری و بی محلی آزرده هستند.

+ اقدامات صورت گرفته در حوزه زباله اصلا کافی نبوده است. باید تفکیک زباله از مبدا جدی گرفته شود.

+ همه شهردارانی که از من حکم گرفته اند باید میثاق نامه سه صفحه ای را امضا می زدند وگرنه حکمی در کار نبود.

+ اولین استانداری هستم که در جلسه شورای اداری وزارت راه و شهرسازی شرکت کردم و مصایب مازندران را مطرح کردم. از دکتر آخوندی هم متشکرم که با پیشنهادات بنده موافقت کرد و با روی باز قول مساعدت داد.

+ باید حمل و نقل ترکیبی را در مازندران رونق دهیم تا گردشگری رونق پیدا کند.

+ هر دستگاهی بی دلیل و به ناحق و برای فشار از رسانه ها شکایت کند مورد حمایت من نخواهد بود.

+ نظام ارزشیابی مدیران را ایجاد کرده ایم و اول از همه به سراغ فرمانداران رفتیم و نوبت دیگر مدیران هم می رسد. بی شک برخی از مدیران باید تغییر کنند و این تغییرات باید به نفع استان باشد.

+ اداره استان نباید به شکل شرکت سهامی باشد.

+ملاک من حامی و غیرحامی بودن دولت نیست بلکه ملاک حرف درست است.

+ به بانک ها گفتم که چرا بر وام ها و تسهیلات ارائه شده نظارت نکرده اید که برخی از آنها منحرف شوند و کار به اعلام ورشکستگی بکشد./ عبارت