افتتاح مسکن محرومان در پسیخان

          فرمانده سپاه نکا با تاکید بر تقویت قوای بسیجی در جامعه،گفت: ۱۰۰۰ طرح فرهنگی و محرومیت زدایی بسیج در نکا اجرایی شد.

 سرهنگ پاسدار سید ابراهیم شریفی  در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج فکر و اندیشه ناب و پاک امام راحل بوده که نیروی عظیم مردمی را بنا نهادند.

وی افزود: بسیج سازمانی فراگیر و گسترده از لحاظ کار و نیروی انسانی بوده که ازبدو پیروزی انقلاب اسلامی کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشته است.

شریفی تصریح کرد: تشکیل نیروی بسیجی در عراق و سوریه موجب شد جان داعش را بگیرد و الگوگیری از بسیج رمز پیروزی مردمان دیگر کشورهای اسلامی شد.

وی گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، بسیج حقیقتی شبیه افسانه‌ها بوده و بسیج مرز نمی‌شناسند و از جوان تا پیر و اصناف و اقشار می‌توانند عضو این سازمان مقدس شوند و ویژگی اصلی بسیج، ولایت‌پذیری و روحیه ایثارگری و از خودگذشتگی است.

فرمانده سپاه نکا بیان کرد: در حادثه کرمانشاه یکی از نیروهای تاثیرگذار افراد بسیجی بودند که به مشکلات مردم رسیدگی کردند.

شریفی بیان کرد: سازمان بسیج دو نوع مسئولیت ابلاغی و دیگری نهضت محرومیت زدایی دارد که در سال ۹۶ بیش از هزار عنوان در پایگاه‌های بسیج و ۶۰ برنامه شاخص شهرستانی نشست بصیرت، محافل شعر و ادب، برگزاری یادواره شهدا به خصوص شهدای آبرو محله، مسابقات ورزشی، اهدای جهیریه نو عروسان و افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی برگزار شده است.

وی گفت: سال گذشته دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی پرداخت شد که این طرح ها امسال به بهره برداری می‌رسد و همچنین چهار خانه محروم روستایی در هفته بسیج امسال بهره برداری می‌شود.

فرمانده سپاه نکا بیان کرد: بیش از ۱۵۰ میلیون تومان وسیله گرمایشی خوراک و پوشاک برای کمک مردم زلزله زده کرمانشاه ارسال و ۲۰ گروه جهادی از متخصصان ساختمانی شهرستان برای اعزام به مناطق زلزله‌زده نام نویسی کرده اند.