مقام عالی دولت در استان، با بیان این که مازندران سرشار از فرصت های تاثیر گذار است، یاد آور شد: به توسعه متوازن اعتقاد دارم و مازندران را در مسیر شکوفایی به صورت یکپارچه می نگرم.
 استاندار مازندران در سفر به شرق مازندران با حجت الاسلام والمسلمین جباری، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی و حجت الاسلام والمسلمین میراحمدی، ائمه جمعه بهشهر، نکا و گلوگاه بطور جداگانه دیدار و در خصوص مسایل شهرستان های یاد شده گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری، محمد اسلامی در این دیدارها با اشاره به این که مازندران دارای ظرفیت های انسانی و سرزمینی بی بدیلی است و با بالفعل کردن این توانمندی ها و ظرفیت ها می تواند استان های دیگر را پشتیبانی کرد ، گفت: باید وحدت همه ما حول توسعه مازندران باشد.
مقام عالی دولت در استان، با بیان این که مازندران سرشار از فرصت های تاثیر گذار است، یاد آور شد: به توسعه متوازن اعتقاد دارم و مازندران را در مسیر شکوفایی به صورت یکپارچه می نگرم.
استاندار با اشاره به این که هدف اصلی، سعادت مردم و آبادانی سرزمینی است، افزود: استان با عقب ماندگی های بسیاری روبروست و کارهای مهمی باید در مازندران انجام شود.
وی با بیان این که عدم انسجام، واگرایی، برخوردهای محلی و منطقه ای و تنش های سیاسی مانع توسعه است، خاطر نشان ساخت: باید با نگرش واحد به موضوعات استان به انسجام در روش دست پیدا کنیم.
استاندار مازندران، اظهار داشت: باید موانعی که مازندران را در مسیر رشد متوقف کرده است شناسایی کنیم و از آن ها فاصله بگیریم.
اسلامی، بیان داشت: دولت، دولت تدبیر و امید است و باید با تلاش و مدیریت جهادی، ارتقا تولید و اشتغال، توسعه سرمایه گذاری و جلب رضایت مردم، فضای امید را در جامعه تقویت نماییم.
استاندار گفت: با شعار نمی توان استان را توسعه داد بلکه باید با نگاه واقع بینانه، وحدت و همدلی، انسجام و انضباط رفتاری و گماردن انسان های خلاق و کارآ در بخش های مختلف و تسهیل زمینه های اشتغال، تولید و سرمایه گذاری بر اساس اقتضائات استان و نگاه انقلابی به کار و توسعه شرایط اعتلای مازندران را فراهم کرد.
وی با بیان این که توجه به روستاها، تثبیت جمعیت روستایی و تقویت اشتغال و تولید مولد از برنامه هایی است که در اولویت کاری استان قرار دادیم، ابراز نمود: در تلاشیم با تفویض اختیارات به فرمانداران، زمینه حضور آنان را در روستاها و میدان عمل برای توسعه این مناطق فراهم کنیم و فرمانداران باید به جد در انجام این ماموریت خطیر اهتمام کنند.
استاندار با بیان این که توسعه بوم گردی و صنایع دستی در روستاها را در دستور کار داریم، افزود: در حوزه کشاورزی، گردشگری و صنعت بدنبال راهکارهای اصولی و توسعه بازار محصولات و تولیدات هستیم.
مقام عالی دولت در استان با اشاره به این که مازندران بیش از ظرفیت مصرف خود تولید دارد و باید با ظرفیت سازی و شناسایی و رفع حلقه های مفقوده در جهت تقویت تولید و اشتغال تلاش نمود، گفت: در تلاشیم بازار تولیدات استان بویژه در حوزه مرکبات و برنج را با فعال کردن بخش خصوصی، کوتاه کردن دست دلالان، برند سازی و تسهیل و رفع موانع صادرات توسعه ببخشیم.
وی، اظهار داشت: ذخیره سازی مرکبات، سورتینگ و عرضه آن به بازار به صورت تدریجی باید در دستور کار قرار گیرد.
اسلامی با تاکید بر این که در هیچ جایی از استان نباید شاهد زباله و نخاله باشیم و مناظر و معابر شهری باید درست و زیباسازی شود، گفت: طرح تفکیک زباله از مبدا در دستور کار قرار گرفته و به فرمانداران ابلاغ شده است.
استاندار، عنوان کرد: باید با کار خلاقانه ظرفیت هایی بوجود آید که برای دانش آموختگان فرصت اشتغال ایجاد کند.
نماینده عالی دولت در مازندران در این روز هم چنین با خانواده معظم شهیدان عسگری و رضا عموزاد در بهشهر دیدار نمود و از کارخانه کمپوست و منطقه تاریخی و گردشگری عباس آباد بهشهر بازید کرد.
گفتنی است در این دیدارها، نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی، فرمانداران بهشهر، نکا و گلوگاه و برخی مدیران استانی و شهرستانی حضور داشتند.