امام جمعه بهشهر:

امام جمعه بهشهر گفت: این شهرستان با وجود ظرفیت‌ها مشکل بیکاری در آن بیداد می‌کند و مردم شهرستان از این وضعیت رنج می‌برند.

به گزارش ونگ وا، به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سیدعربعلی جباری عصر امروز در دیدار استاندار مازندران با ائمه جماعات شرق مازندران اظهار کرد: بحث منابع ملی و امانت‌داری در بیت‌المال، فرهنگ‌سازی، رسیدگی به امور مردم و تلاش برای عمران و آبادی چهار محور اصلی برای اداره استان است.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین نکته در فرهنگ‌سازی دشمن‌شناسی است، افزود: زمان‌دار دولت باید با درایت دشمنان و کسانی را که مانع پیشرفت کشور و استان هستند را شناسایی کند، چرا که برخی در لباس دوست به دنبال ضربه زدن و مانع شدن برای پیشرفت و توسعه هستند.

امام جمعه بهشهر بیان کرد: رسیدگی به امور، معیشت و اشتغال مردم، آسیب و آفت‌های اجتماعی که ممکن است بروز پیدا کند و همچنین تامین یک زندگی آبرومند و ایده‌آل وظیفه خطیر یک استاندار است.

این مسؤول با بیان اینکه در دهه چهارم انقلاب نباید مردم را کمیته امدادی اداره کنیم، تصریح کرد: شهرستان بهشهر با وجود ظرفیت‌ها مشکل بیکاری بیداد می‌کند و مردم شهرستان از این وضعیت رنج می‌برند.

جباری افزود: اگر می‌خواهیم استان و یا کشورمان را به خوبی اداره کنیم باید نگاه و سیاست مدیریتی ما مردمی داشته باشد.

وی با تاکید بر لزوم تشکیل اتاق فکر در شهرستان، بیان کرد: وظیفه همه ما این است با توجه به زیرساخت‌ها و آینده‌نگری برای عمران و آبادانی شهر تلاش کنیم.

امام جمعه بهشهر اظهار کرد: استاندار باید استان را همچون خانه خود ببیند و برای عمران و آبادانی آن تلاش کند و در آوردن بودجه شرقی و غربی نکند چرا که همه افراد باید از برکات نظام بهره‌مند شوند.

این مسؤول ادامه داد: مراعات تقوا الهی، بندگی و فرمانبرداری از ذات مقدس خدای سبحان، یاری جستن از خداوند متعال و عمل به قانون چهار پشتوانه مهم در اداره مملکت و استان است.

جباری در پایان به دو خصیصه مهم اشاره کرد و گفت: در اداره حکومت افرادی را انتخاب کنید که لبیک‌گویان آماده کار باشند و رابطه‌شان با ولایت فقیه قوی باشد.