ربیع فلاح جلودار استاندار سابق مازندران پس از انتخاب محمد اسلامی توسط هیئت دولت به عنوان استاندار جدید مازندران اقدام به انتشار مطلبی در صفحه شخصی اینستاگرامی خود کرده است. ….

پست اینستاگرامی ربیع فلاح جلودار پس از انتصاب استاندار جدید مازندران

شمال نیوز : ربیع فلاح جلودار استاندار سابق مازندران پس از انتخاب محمد اسلامی توسط هیئت دولت به عنوان استاندار جدید مازندران اقدام به انتشار مطلبی در صفحه شخصی اینستاگرامی خود کرده است.

ربیع فلاح در این پست نوشت :

بسمه تعالي ۱۵۰۷ روز با مردم علوي مازندران

از ۲۵ شهريور ۹۲ كه با مراسم معارفه وارد استانداري مازندران شده ام تا روز هفتم آبان كه هيئت دولت به مهندس اسلامي به عنوان استاندار مازندران راي اعتماد داد بيش از ۵۰ ماه گذشت .

روز اول شعارم را كار كار كار قرار دادم و تا آخرين لحظه فعاليت در استانداري اين شعار و تفكر مبناي اقدامات و فعاليت ما بوده است .
در اين ايام فراز و نشيب هاي زيادي را شاهد بودم اما آنچه مايه روحيه و انگيزه براي تلاش بيشتر بود محبت و ارادت مردم عزيز و ولايتمدار مازندران بود .

خدا را شاكرم كه در اين ۱۵۰۷ روز اقدامات بزرگ و ماندگاري را در استان شاهد بوديم
از پايان عمليات انتقال گاز عسلويه به مازندران تا آبگيري سد گلورد با سرمايه گذاري چندين هزار ميلياردي در زيرساخت هاي مهم استان
از توسعه زيرساخت هاي راه ، آب و برق گرفته تا فناوري اطلاعات و ارتباطات و بهداشت و درمان
از كسب رتبه هاي برتر در بسياري از فعاليتها و شاخصها گرفته تا ارتقاء شاخصهاي امنيتي و كاهش جرائم
از كسب نرخ مشاركت برتر در انتخابات مجلس شوراي اسلامي و رياست جمهوري گرفته تا راي بالاي مردم مازندران به دكتر حسن روحاني
از كاهش نرخ بيكاري گرفته تا افزايش نرخ مشاركت اقتصادي و رتبه اول بسته رونق توليد در كشور
از پاكسازي مناطق آلوده و جرم خيز گرفته تا كاهش ۷۰ درصدي غريق در سواحل و كاهش ۷ درصدي طلاق
ازبهره برداري بيش از ۸۰۰۰ طرح و پروژه گرفته تا آغاز عمليات اجرايي صدها طرح در استان

همه اين موفقيتها با مشاركت مردم فهيم و شايسته مازندران و تلاش مديران عزيز دولت تدبير و اميد در مازندران محقق شده است .
حال كه دولت تدبير و اميد زمينه خدمت مهندس محمد اسلامي مديري دلسوز و جهادي را براي خدمت در استانداري مازندران فراهم كرده است فرصت را غنيمت شمرده و براي استاندار جديد مازندران آرزوي توفيق و سربلندي نموده و از زحمات و تلاشهای خالصانه معاونین محترم استاندار ، مدیران کل محترم ستادی ، فرمانداران ، بخشداران و دهياران محترم ، کلیه مسئولین محترم استان بویژه ائمه محترم جمعه و اعضای محترم شورای تامین استان ، خانواده هاي معزز شهدا و ايثارگران ، اصحاب رسانه،کارکنان دستگاههای اجرایی و امنیتی و قضایی سپاسگزاری بويژه همراهي و همدلي مردم عزيز و سرافراز مازندران تقدير و تشكر نموده و برای همه آنها آرزوی سعادت و بهروزی و سلامتي را از درگاه یزدان بی همتا مسئلت می نمایم.
ربيع فلاح جلودار