رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت : نقض برجام از سوی آمریکا حیثیت و اعتبار آن کشور را بر باد خواهد داد و حقانیت مردم ایران را ثابت می کند.

حسین نیازآذری ی افزود : برجام قرارداد دو جانبه بین ایران و آمریکا نیست که آن کشور بخواهد به صورت یک طرفه نقض کند و یا از آن خارج شود ، بلکه یک توافق بین المللی مصوب شورای امنیت سازمان ملل است و خروج آمریکا ، آن کشور را نزد جهانیان بی اعتبار می کند.
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت : ملت ایران دارای فرهنگ ، تمدن و تاریخ کهن است و خلیج همیشه فارس با اظهارات بی شرمانه ترامپ از اعتبار ایرانی و تاریخی اش جدا نخواهد شد.
** انسجام ملی راه حل مقابله با یاوه گویی ترامپ
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : با انسجام ملی و انقلابی حول محور رهبری معظم انقلاب اسلامی در مقابل امریکای جنایکتار می ایستیم.
وی افزود : آمریکا دشمن شماره یک ملت ایران است و نشان داد علیرغم ادعای کاذب حقوق بشری به تعهدات بین المللی پایبند نیست و با خوی استکبارگری خود همواره به دنبال پایمال کردن حقوق ملت هاست.
عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای با قدردانی از موضع گیری اصولی و انقلابی رئیس جمهوری اسلامی ایران ، اظهار داشت : قوای سه گانه ، نیروهای مسلح و آحاد مختلف مردم با انسجام و وحدت انقلابی مانع از تحقق اهداف سلطه طلبانه آمریکا خواهند شد.
** مردم حامی سپاه
رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حافظ دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و امنیت کشور است و سیاست استراتژیک نظام و دکترین امنیت ملی ما حضور سپاه در تمام عرصه های ملی است.
وی افزود : مردم و مجلس شورای اسلامی حامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند.
نیازآذری مهم ترین راهکار برای مقابله با تحریم اقتصادی دشمنان را اجرای دقیق و کامل اقتصاد مقاومتی و همراهی و همکاری قوای سه گانه برای تحقق این فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست./ ایرنا