معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری ساری:

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری ساری گفت: قرارگاه جهادي براي حل مشكلات مردم منطقه و با هدف كاهش آسيب هاي اجتماعي و بهسازي بستر محلات تشكيل شده است.

به گزارش ونگ وا، به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري ساري، محمد محبوب در جلسه كارگروه رسانه اين معاونت با بيان اينكه قرارگاه جهادي با هدف كاهش آسيب هاي اجتماعي شكل گرفته است اظهار داشت: قرارگاه جهادي با تاكيد شهردار  براي حل مشكلات مردم مناطق مختلف شهر و با هدف كاهش آسيب هاي اجتماعي و بهسازي بستر محلات تشكيل شده است.

وي بهبود كيفيت زندگي شهروندان آسيب ديده اجتماعي را از ديگر اهداف قرارگاه جهادي دانست و در افزود: بررسي، بازديد، پيگيري و تحليل آماري مشكلات مناطق آسيب ديده مانند ساخت و سازهاي نامتعارف و غير مجاز، كف سازي هاي نامناسب در بستر محلات، مشكلات زباله و بهداشت از اقدامات موثر قرارگاه جهادي در اين زمينه مي باشد.

اين مسئول با تقدير از سازمان هايي كه شهرداري ساري را در اين مسير همراهي كردند، افزود: بسيج سازندگي، سپاه ساري، بنياد بركت، كميته امداد، بهزيستي و آموزش پرورش ارگانهايي هستند كه در مسير فعاليت هاي قرارگاه جهادي همكاري و تعامل مناسبي با شهرداري ساري دارند.

معاون فرهنگي و اجتماعي شهرداري ساري از توزيع بسته هاي فرهنگي و معيشتي خبر داد و گفت: قرارگاه جهادي به منظور آشنايي و معرفي خدمات رايگان اين مركز اقدام به توزيع بسته هاي فرهنگي و با شناسايي افراد نيازمند كه به صورت ناشناس توسط بسيج سازندگي صورت پذيرفت، اقدام به توزيع بسته هاي معيشتي نمود.

محمد محبوب تامين هزينه درمان توسط خيرين، پيگيري مطالبات مردمي ، اعزام شهروندان به مشهد مقدس با هزينه بسيار كم با همكاري مراكز نيكوكاري را از ديگر اقدامات اين مركز عنوان كرد.

 وي با اشاره به برگزاري كلاس و كارگاه هاي ورزشي، سلامت روان، سلامت جسم و قرآن به عنوان  نقطه عطف اقدامات قرارگاه جهادي، در ادامه افزود: استقبال خوب شهروندان از كارگاه ها و كلاس ها نشان دهنده رضايت نسبي  اهالي منطقه از اقدامات قرارگاه جهادي است.