معاون فنی عمرانی شهرداری ساری:

معاون فني عمراني شهرداري ساري در بازديد خبرنگاران و اصحاب رسانه حوزه غرب استان از پروژه هاي شهري با اشاره به فعاليت هاي شهرداري ساري در سال هاي اخير گفت: اجراي پروژه هاي مختلف عمراني، توسعه پايدار مركز استان به دنبال خواهد داشت.

به گزارش ونگ وا، به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري ساري، خبرنگاران و اصحاب رسانه حوزه غرب استان مازندران همراه با محبوب معاون فرهنگي اجتماعي شهرداري ساري، رشيدي معاون فني عمراني شهرداري مركز استان و ياسر رضازاده مدير روابط عمومي شهرداري ساري از برخي پروژه هاي عمراني مركز استان بازديد كردند.

در اين بازديد عباس رشید ی با اشاره به معضل ترافيك در سطح شهر اظهار داشت: بر اين اساس احداث ميدان ابن شهرآشوب در چهار فاز عملياتي گرديد و با تملك زمين هاي اطراف دو فازآن مورد بهره برداري قرار گرفته است و فاز سوم آن نيز در حال احداث مي باشد.

وي رويكرد گردشگري در اجراي پروژه هاي عمراني را مورد توجه قرار داد و افزود: در اين راستا ساختمان هاي اطراف اين ميدان با معماري بومي اسلامي طراحي و احداث  شده است.

در بازديد خبرنگاران از ميدان كارگر مهندس رشيدي اجراي اين پروژه را در راستاي روان سازي ترافيك دانست و گفت: در اجراي اين عمليات و به همت سازمان پاركها و فضاي سبز شهرداري ساري درختان قديمي حاشيه اين منطقه كه در طرح توسعه قرار گرفته بود بدون هيچ آسيبي به داخل ميدان منتقل گرديد.

معاون فني عمراني شهرداري ساري در بازديد خبرنگاران حوزه غرب استان از زيرگذر فرح آباد ، عملياتي نمودن اين پروژه را محصول سياست گذاري دقيق تيم مديريت شهري و تعامل شهرداري با ساير دستگاههاي خدمت رسان اعلام كرد و اظهار داشت: بهره برداري از زيرگذر فرح آباد بار ترافيكي اين منطقه را كاهش داده و اين پروژه با تلاش شبانه روزي تيم مديريت شهري به سرانجام رسيده است.

مهندس رشيدي در ادامه اين بازديد پل هاي سردار شهيد نوري و زيرگذر شهيد كمالي را گامي جهت روان سازي ترافيك ورودي شرقي مركز استان دانست و بيان كرد: اين پروژه در ۱۸ ماه اجرايي گرديد و پل كابلي شهيد رنجبر پس از بهره برداري و تملك زمين هاي اين مسير در فاز بعدي به پل سردار شهيد نوري متصل خواهد شد.