در اقدامی خیرخواهانه

کودکان و نوجوانان ساروی عضو کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان مرکز ساری یک، همزمان با پایان یافتن تعطیلات تابستان در اقدامی خیرخواهانه نمایشگاه و بازارچه خیریه به نفع کودکان و نوجوانان دیابتی برگزار می کنند.

به گزارش ونگ وا، حسن مرادی مقامی با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز ساری یک، همپای دیگر مراکز استان و شهرستان با اجرای برنامه های متنوع آموزشی در بخش های هنری، ادبی، نمایش و … اوقات مفرحی را برای کودکان و نوجوانان عضو در ایام تابستان فراهم نموده است، اظهار کرد: برگزاری کارگاه های پژوهشی، بازدید اعضاء از مرکز نجوم و … از برنامه های تابستانی بود که مورد استقبال اعضا قرار گرفته است.
وی افزود: یکی دیگر از برنامه هایی که با استقبال بی نظیر اعضا همراه شد و اعضا چندین روز در تب و تاب برگزاری آن هستند برپایی نمایشگاه و بازارچه خیریه است.
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز ساری یک با اشاره به تنوع و شمار غرفه در بازارچه “لبخند آسمان برای همه”، گفت: در این غرفه ها آثار نقاشی، خطاطی، طراحی و گل های کاغذی، گل و گلدان، شیرینی های خانگی و … برای فروش و عرضه نمایش داده می شود.
مرادی، افزود: علاوه بر این، در این بازارچه غرفه اهدا کتاب هم دایر شده و همه اعضایی که کتابی برای اهدا داشتند برای این غرفه کتاب آوردند.
وی، از برگزاری جشن پایان تابستان در حاشیه بازارچه خبر داد و افزود: بازارچه خیریه ضمن عرضه توانمندی های اعضای مرکز، فرصتی فراهم می کند تا کودکان ونوجوانان حس نوعدوستی و حمایت را تجربه کنند و آنچه را که از هنری دست آنان می باشد برای کمک به کودکان و نوجوانان دیابتی شهرشان عرضه کنند.
مدیر مرکز ساری یک، اضافه کرد: در این بازارچه و نمایشگاه از انجمن برنا دیابت مازندران و آبشار عاطفه ها هم حضور دارند.
گفتنی است؛ این نمایشگاه از ساعت ۹ صبح فردا پنج شنبه ۱۶شهریور در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز ساری یک ، واقع در خیابان مازیار ساری تا ساعت ۱۴برپا است، علاقمندان می توانند برای بازدید و خرید از غرفه ها در زمان یاد شده به نمایشگاه مراجعه کنند.