قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: ۹۰۰ هزار واحد مسکن مهر در دولت یازدهم تکمیل و تحویل متقاضیان شد.

 احمد اصغری مهرآبادی روز شنبه در آئین بهره برداری از یک هزار و ۱۲۰ واحد مسکن مهر در شهرکرد تاکید کرد: این در حالی است که در دولت های قبل تنها ۶۳۰ هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان تحویل شده بود.
وی تقاضای مسکن در کشور را سالانه ۹۰۰ هزار واحد مسکن دانست و افزود: سالانه باید یکهزار واحد مسکونی جدید برای تامین تقاضای بازار مسکن این استان ایجاد شود.
اصغری مهرآبادی به برگزاری جشن اختتامیه مسکن مهر چهارمحال و بختیاری تا پایان مهر امسال اشاره و تصریح کرد: این استان پس از زنجان و یزد سومین استانی است که پایان طرح مسکن مهر را جشن می گیرد.
وی یادآور شد: عملیات زیربنایی و روبنایی بیشتر محلات مسکن مهر کشور شامل مساجد، مدارس، مراکز بهداشتی و کلانتری به پایان رسیده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: در این استان ۲۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر احداث شده که از این تعداد ۸ هزار واحد در دولت های قبل و ۱۴ هزار واحد در دولت تدبیر و امید بهره برداری شد.
وی افزود: ۵۰۰ واحد باقیمانده مسکن مهر چهارمحال و بختیاری تا پایان مهر امسال تکمیل و به متقاضیان تحویل می شود.
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: بهره برداری از یکهزار و ۱۲۰ واحد مسکن مهر در استان با آغاز به کار دولت انجام شد.
قاسم قاسمی تاکید کرد: از این تعداد یکهزار و ۹۶ واحد در شهرک منظریه شهرکرد، سه واحد در فرخشهر، یک واحد در فارسان و ۲۰ واحد احداثی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت به بهره برداری رسید.