استاندار مازندران گفت: در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر از حرکات سلیقه ای پرهیز شود.
ربیع فلاح جلودار در جلسه شورای هماهنگي امر به معروف و نهی از منکراستان در دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر،اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر به عنوان اساس دین باید مورد توجه  ویژه قرار گیرد.
وی افزود: همه ما موظیم براي ارتقای معنویت و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک وظیفه عمومی تلاش بیشتری داشته باشیم.
استاندار مازندران با تاکید بر اینکه مسائل فرهنگی باید در صدر امور قرار گیرد،گفت: در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید از حرکات سلیقه ای پرهیز کرد.
وی افزود:دستگاههایی چون آموزش و پرورش و دانشگاه ها در توسعه و ترویج امر به معروف و نهی از منکر نقش اثر گذاری دارند چرا که شمار زیادی از دانش آموزان به همراه خانواده های خود درگیر مسائل  تعلیم و تربیت هستند.
مقام عالي دولت در استان نقش امر به معروف و نهی از منکر را در کاهش آسیب های اجتماعی موثر دانست و گفت: در مازندران با تاسی از این امر بر اساس آمار ثبت احوال استان جلوی رشد طلاق گرفته شد و به شاهد کاهش طلاق نيز بوده ايم
وی با اشاره به اجراي طرح دریا  بر انجام فعاليتهاي فرهنگي در سواحل استان تاكيد كرد و گفت: با توجه به اهمیت این موضوع مسائل فرهنگی در این اماکن کمرنگ دیده می شود، ضرورت دارد مباحث فرهنگی در سواحل لحاظ شود.
استاندار مازندران مشارکت مردم در اجرای این فریضه دینی را بسیار مهم دانست و افزود: مشارکت مردمی لازمه نهادینه کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.
وی به اجرای طرح روستای پاک در استان اشاره کرد و ادامه داد: بنا شد در این طرح روستاهای فاقد طلاق،اعتیاد و بيكار معرفی شوند
استاندار مازندران در پايان خواستار ارزيابي فعاليتهاي ستاد در شهرستانها و تقويت شوراي فرهنگ عمومي براي حضور موثرتر در برنامه هاي استان شد و گفت : بايد محتواي مناسب تهيه و در اختيار صدا و سيما و رسانه ها قرار گيرد و زمينه مشاركت مردم در انجام اين فريضه الهي بيشتر فراهم شود

در اجرای امر به معروف و نهی از منکر از حرکات سلیقه ای پرهیز شود
در اجرای امر به معروف و نهی از منکر از حرکات سلیقه ای پرهیز شود