استاندار مازندران گفت: در دولت تدبیر و امید ۹۰۹ واحد تولیدی جدید با سرمایه گذاری ۲۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال راه اندازی شده است.

ربیع فلاح جلودار   در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه بابل افزود: اقتصاد مقاومتی در راس برنامه های استان قرار دارد در همین راستا برای تحقق این امر دولت تدبیر و امید به واحدهای تولیدی نگاه ویژه ای دارد.
وی به پرداخت تسهیلات پنج هزار میلیارد ریالی در قالب بسته رونق تولید به یکهزار و ۱۰۰ واحد تولیدی استان مازندران اشاره کرد و گفت: مازندران در توجه به بسته رونق تولید ،رتبه نخست کشور را کسب کرده است.
فلاح اظهار داشت: خوشبختانه دولت تدبیر و امید توانست ۱۵۰هزار شغل در استان مازندران ایجاد کند.
وی افزود: گسترش بیمه کشاورزی به عنوان یکی از سیاست های حمایتی دولت است و اگر بخواهیم اقتصاد مقاومتی در مازندران محقق شود ،باید کشاورزان بخش های زراعی و باغی استان مازندران مورد حمایت جدی قرار بگیرند.
وی به افزایش ۶۲ درصدی صادرات در مازندران اشاره کرد و گفت: در چهار سال گذشته یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار صادرات از مازندران به کشور های مختلف جهان شده است.
وی گفت: در دولت یازدهم ۶۰۰ روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند و تا پایان سال ۹۷ تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار از این نعمت در مازندران بهره مند خواهند شد.
وی ضمن تبریک آغاز بکار شورای های اسلامی شهر و روستا گفت: امیدواریم شورای ها با استفاده از همه طرفیت های شهری و روستایی در توسعه استان نقش موثری داشته باشد‌.
وی گفت: ما برای توسعه و پیشرفت استان از تمامی سلایق موجود در مدیریت استان استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود استان زمینه پیشرفت و توسعه استفاده کنیم./ ایرنا