مراسم تجلیل از محمدی کیادهی:

مراسم تجلیل از محمدی کیادهی با حضور خیل عظیمی از مردم، مسئولان شهری و استانی برگزار شد.

به گزارش ونگ وا، محمد حسن محمدی كيادهى چهره ماندگار و عضو هر چهار دوره شوراى شهر سارى به پاس زحمات سى ساله در شهردارى و شوراى شهر، با حضور  مسئولان و جمع كثيرى از همشهريان، شنبه شب در سالن سلمان هراتى تجليل شد.

اين مراسم كه با همت پرسنل باشگاه استقلال سارى برپا شد؛ شاهد حضور گرم شهردار جوان سارى، اعضاى شوراى شهر چهارم، منتخبين شوراى پنجم، نمايندگان تيم هاى ورزشى بود.

محمدى كيادهى كه در اين سال هادر بخش هاى مختلف به مردم خدمت كرده است، شب گذشته با استقبال پر شور همشهريانش روبرو شد.

در اين مراسم كه بيش از ٣ ساعت به طول انجاميد، گروه هاى مختلفى حضور داشتند كه محمدى كيادهى با هريك از آن ها در ادوار مختلف همكارى صميمانه و مؤثر داشته است.

هر چند اين مراسم تجليل با همه شكوه و جلالش ذره اى از حق محمدى كيادهى را ادا نكرده اماقدردانى و محبت همشهريان و همچنين سخنان مسئولان حاضر در مراسم كه هر يك به بيان خاطراتى از وى پرداختند، گواهى برخلق نيكو و خدمات صادقانه و مؤثر چهره ماندگار شهر سارى است.

اين مراسم مملو از شور و اشتياق بود و هدايايى كه محمدى كيادهى از سوى مردم دريافت كرد؛ گواه محبوبيت و مقبوليت وى است.
محمدى كيادهى كه چهره اى مردمى و شناخته شده است، در اين مراسم از سوى تيم فوتبال نونهالان باشگاه استقلال و اهدا شاخه هاى گل رز به وى غافلگير شد.

محمدى كيادهى كه در اين مراسم اعلام كرد: همچنان خدمتگزار مردم خواهم بود؛ پس از شوراى چهارم با نيروى بيشتر و با ارق به همشهريان، خدمات خود را ادامه خواهد داد.