مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران از اجرای بیش از ۷۰۰ کیلومتر شبکه گذاری گاز طبیعی در استان طی ۵ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران ، ” محمد اسماعیل ابراهیم زاده ” مدیرعامل شرکت گاز استان در دیدار با امام جمعه نشتارود با اعلام مطلب فوق افزود: عملیات گازرسانی به ۴۷۵ روستا و ۷ شهر این استان با جدیت تمام در حال اجراست.

ابراهیم زاده اجرای پروژه‌ها با کیفیت مطلوب و هزینه کمتر، بهبود فرآیند پروژه‌ها و کار در مدت زمان تعیین شده را از مهمترین سرفصلهای مورد اهتمام مدیریت گازرسانی استان برشمرد.

وی خاطر نشان کرد: در ۵ ماهه نخست سال جاری تا پایان مرداد ماه، ۷۰۰ کیلومتر شبکه گذاری و ۹هزار انشعاب گاز در بخشهای مختلف صنعتی، تجاری و خانگی نصب شده است.

ابراهیم زاده در ادامه اظهار داشت : میزان شبکه گذاری در این استان ۱۸ هزار و ۲۶۲ کیلومتر می باشد که بیشتر این شبکه گذاری ها در روستاهای استان اجراء شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان درمورد رفاه مردم مازندران ادامه داد: تمام تلاش های صورت گرفته توسط پرسنل خدوم و زحمت کش شرکت گاز در مورد گازدار شدن شهرها و روستاهای استان در راستای بهره مند شدن مردم شریف از شرایط رفاه و آسایش بیشتر است .

وی با تاکید بر این که مصرف بهینه گاز طبیعی علاوه بر این که امکان استفاده و بهره مندی این انرژی ارزشمند را برای دیگران فراهم می کند، تصریح کرد: توجه به رعایت الگوی مصرف و نهادینه کردن بهره گیری مناسب و منطقی از گاز طبیعی موجب خواهد شد تا دیگر هموطنان نیز بتوانند از این حامل انرژی به نحو بهتری بهره مند شوند.

ابراهیم زاده با اشاره به نقش گاز طبیعی در توسعه اقتصادی و رفاه عمومی جامعه اظهار داشت: پرداخت به موقع گاز بهاء، توسعه متوازن خدمات رسانی و اجرای پروژه های عمرانی به مردم را در پی خواهد داشت.

ابراهیم زاده ادامه داد: شرکت ملی گاز ایران نیز بر مبنای اعلام و پیش بینی های رسمی سازمان هواشناسی اقدام به تغییر اقلیم ها و تعرفه های گاز مناطق و شهرستان های مختلف می نماید.

در ادامه “حجت الاسلام والمسلمین قادی ” امام جمعه نشتارود با اشاره به نقش موثر انرژی گاز در توسعه و رفاه اقتصادی جامعه گفت: گاز مازندران در جهت توسعه گازرسانی به مناطق محروم قدم های مثبتی را برداشته است که قابل ستایش و تقدیر می باشد .

وی با بیان نقش موثر انرژی گاز در توسعه و رفاه اقتصادی جامعه افزود: گاز در تمام شئونات زندگی مردم جایگاه ویژه ای به خود اختصاص داده و به عبارتی گاز محور توسعه کشور محسوب می شود.

حجت الاسلام والمسلمین قادی ضمن تقدیر از تلاشهای به عمل آمده در اجرای پروژه ها اظهار داشت: با توجه به شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده است، مدیران و کارکنان گاز مازندران در اجرای انبوه پروژه ها به سوی عملیاتی کردن این شعار حرکت میکنند که قابل تقدیر است.