عضو شورای اسلامی شهر ساری:

عضو شورای شهر ساری تاکید کرد: رسانه ها به مقوله درآمد پایدار در شهرداری ها توجه بیشتری داشته باشند و اگر شهرداری ها وارد فاز ایجاد درآمد پایدار نشوند در آینده ای نه چندان دور با ورشکستگی کامل مواجه می شوند.

به گزارش ونگ وا، علی اکبر زلیکانی عضو شورای شهر ساری با اشاره به اینکه اصلا به دنبال کاهش نیروی انسانی در شهرداری نیستیم اظهار کرد: از برنامه های جدی در شورای پنجم ایجاد اشتغال برای جوانان شهر ساری است.

وی با بیان اینکه قانونا شهرداری و شورای شهر وظیفه ای برای ایجاد اشتغال جوانان به عهده ندارند تصریح کرد: ضعف های زیادی در عملکرد دستگاه های دیگر برای ایجاد اشتغال وجود دارد.

زلیکانی خاطر نشان کرد: بزرگترین دغدغه خانواده ها ایجاد اشتغال برای فرزندانشان است زیرا مراجعات شهروندان نشان از این معضل بزرگ دارد.

عضو شورای شهر ساری با اشاره به اینکه به دنبال تعدیل نیرو در شهرداری نیستیم خاطر نشان کرد: نیروهای انسانی برای اشتغال در شهرداری بر پایه توانمندی شهرداری ها به کار گرفته می شوند.

این مسئول بزرگترین مشکل در کل شهرداریهای کشور را نبود منابع و درآمد پایدار بر شمرد و افزود: برای اجرا پروژه ها در سطح شهر نیازمند تامین اعتبار هستیم.

زلیکانی تاکید کرد: رسانه ها به مقوله درآمد پایدار در شهرداری ها توجه بیشتری داشته باشند و اگر شهرداری ها وارد فاز ایجاد درآمد پایدار نشوند در آینده ای نه چندان دور با ورشکستگی کامل مواجه می شوند

این عضو شورای شهر ساری گفت: برای ایجاد اشتغال در مناطق الحاقی به شهر ساری ایجاد بازار هفتگی بهترین گزینه برای ارائه محصولات تولیدی روستائیان به اهالی است.

زلیکانی در پایان گفت: در روستای الحاقی مهدشت ظرفیتها و قابلیت های بسیار زیادی برای جذب گردشگری وجود دارد که می تواند سبب گردش سرمایه و سودآوری براتی عده زیادی از مردم و اهالی روستا شود.