نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت : وزاری پیشنهادی دولت دوازدهم به مجلس شورای اسلامی از تخصص لازم برای وظایف پیش بینی شده برخوردارند.

علی اصغر یوسف نژاد  افزود : همچنین این افراد از لحاظ توانایی فردی نیز در حوزه تخصصی که معرفی شدند ، از توانمندی بالایی برای اداره وزارتخانه متبوع برخوردارند.
وی ادامه داد : با این رویکرد ، عملکرد وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم به مجلس شورای اسلامی قابل دفاع است و با دفاع رئیس جمهوری از وزراء و بیان برنامه ها از سوی این افراد ، احتمال رای آوری آنان در مجلس افزایش می یابد .
نماینده عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی فراجناحی بودن وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم را از دیگر مزیت های مثبت کابینه دوم دکتر روحانی دانست .
یوسف نژاد گفت که برنامه های وزرای پیشنهادی در مجلس شورای اسلامی از سوی فراکسیون های مختلف مورد بررسی قرار می گیرد و پس از آن اظهارنظرها پیرامون وزراء از لحاظ توانایی و تخصص بهتر انجام می شود.
وی اضافه کرد : هم اکنون نیز با بررسی اولیه مشخص است که وزرای پیشنهادی دولت هماهنگی و قرابت بیشتری با رئیس جمهوری دارند و این فرایند پیشبرد اهداف و برنامه های دولت را تسهیل خواهد کرد.
یوسف نژاد پیش بینی کرد که وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم برای رای آوری در مجلس شورای اسلامی مشکلی نداشته باشند./ ایرنا