فرماندار ساری:

فرماندار ساری توجه به مطالبات فرهنگی و اجتماعی بانوان را مورد تاکید قرار داد و افزود: دولت باید تحقق این مطالبات را در دستور کار خود قرار دهد و این دغدغه نیز در دولت دوازدهم وجود دارد.

به گزارش ونگ وا، احمد حسین زادگان در جلسه شورای اداری شهرستان ساری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محسن حججی اظهار کرد: شهادت این شهید تکانه شدیدی بر باورهای غلط است که این رشادت ها را زیر سوال می برند.

وی گفت: روز خبرنگار را به خبرنگاران آزاد که دل در گرو نظام و مردم دارند تبریک عرض می کنم. و تاکید دارم ضمانت شغلی، بیمه و حقوق خبرنگاران باید فراهم شود تا بتوانند رسالت واقعی خود را انجام دهند.

فرماندار ساری به نقش خبرنگاران در برابر صیانت از حقوق مردم جهت جلوگیری از فساد اداری اشاره کرد و افزود: سازمان های مردم نهاد همانند خبرنگاران این وظیفه مهم را بر عهده دارند.

حسین‌زادگان به رشادت ها و جانفشانی رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: حق نداریم آزادگان را فراموش کنیم.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه این افراد قهرمانان جنگ و افراد صاحب حق ویژه هستند گفت: باید به فرزندانمان بیاموزیم شهدا محبوب هستند و صاحب حق ویژه هستند.

وی با بیان اینکه در پیچ و خم‌های زندگی نباید رشادت‌های آزادگان گم شود، تصریح کرد: نتوانستیم رشادت‌ها را برای نسل جوان و جدید خوب ترجمه کنیم تا بدانند که چه اتفاقاتی افتاده است.

این مسئول افزود: نظام اسلامی ثمره خون هزاران شهید است و حرفهای زیادی را در روابط بین الملل مطرح کرده است.

وی در ادامه با اشاره به اقدام وزارت نفت در مازندران گفت: با افتتاح خط انتقال گاز دامغان ـ ساری، مشکلات قطعی و افت گاز در زمستان در مازندران به صورت ریشه‌ای حل شده است.

فرماندار ساری با بیان اینکه بسیاری از دستگاه های اجرایی که دارای حرکت رو به جلو هستند خدماتی که ارائه می دهند را برای مردم اطلاع رسانی کنند تا مردم از خدمات نظام آگاه باشند.

حسین زادگان با اشاره به اینکه در سازمانهای دولتی سقف محدودی برای جذب نیرو وجود دارد تصریح کرد: با ارائه تسهیلات در بانک قرض الحسنه و تصویب طرح آن شاهد اشتغالزایی برای جوانان با استفاه از اعتبار اندک خواهیم بود.

این مسئول توجه به مطالبات فرهنگی و اجتماعی بانوان را مورد تاکید قرار داد و افزود: دولت باید تحقق این مطالبات را در دستور کار خود قرار دهد و این دغدغه نیز در دولت دوازدهم وجود دارد.

فرماندار ساری با بیان اینکه رسیدگی به حقوق بانوان صرفا با حضور زن در کابینه دولت محقق نخواهد شد اظهار کرد: نباید عدم حضور بانوان در کابینه دولت دوازدهم در قامت وزیر به عنوان یک ایراد تلقی شود.