ونگ وا:  روح الله جمشیدی شهردار نکا در گفتگویی در جمع خبرنگاران گفت: طرح دریای مروارید نکا که امسال مستقیما زیر نظر شهرداری نکا مدیریت می شود  جزو بهترین های طرح دریا در سطح استان است. وی افزود طرح دریای مروارید در حوزه جغرافیایی شهرستان بهشهر است اما سالهاست که شهرداری نکا متولی و در اجاره شهرداری نکاست. این طرح در سالهای گذشته در اختیار پیمانکار بود و به شهرداری مبلغ ناچیزی اجاره می داد امسال شهرداری مستقیما مدیریت طرح را بر عهده گرفت و درامدی که برای شش ماه از محل اجاره دریافت می کرد را تنها در یک روز دریافت می کند. شهردار نکا گفت با اجرای دقیق طرح و نظارت بر کارها همه مسئولان شهرستان بهشهر از جمله دادستان، ریاست دادگستری، فرماندار، رئیس منابع طبیعی و… مدیریت این طرح را ستودنی دانستند و امروز فضای طرح پاسخگوی همه مسافران نیست. شهردار نکا از احداث زمین فوتبال ساحلی، والیبال ساحلی، اسکواش و اسکیت ساحلی در مجموعه مروارید در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش ونگ وا  مهندس جمشیدی از دیگر اقدامات شهرداری در سال جاری را کلنگ زنی و آغاز پروژه پل بزرگ ۳۰ متری شهر توسط استاندار دانست و افزود امیدواریم این پل را یکساله به اتمام برسانیم.

شهردار نکا آزاد سازی املاک مسیر ۳۰ متری را از دیگر اقدامات اساسی طی شش ماه مدیریتش در شهرداری دانست و افزود: تاکنون ۳/۳ میلیارد تومان برای آزاد سازی ها هزینه شد و در این کار موفقیتهای بزرگی کسب کردیم که جا دارد از اعضای شورای شهر و مردم منطقه تشکر کنم.

روح الله جمشیدی از دیگر اقدامات اساسی دوران مدیریتش در این شش ماه روکش آسفالت خیابانهای شهر به میزان ۵۵ هزار متر مربع بر شمرد و گفت ۸۸ کوچه آسفالت نشده در شهر نکا داریم که بنا داریم تا پایان سال همه انها را آسفالت نماییم.

شهردار نکا به وجود رودخانه در سطح شهر اشاره کرد و افزود حدود ۴ کیلومتر طول رودخانه است که در حال حاضر چالشهای فراوانی دارد. وی گفت متولی رودخانه ها امور آب منطقه ای هستند و ما درخواست کردیم این ۴ کیلومتر داخل شهر مدیریتش به شهرداری واگذار شود تا شهرداری بتواند برای بستر رودخانه و حریم آن اقدامات شایسته انجام دهد.

مهندس جمشیدی همچنین گفت بنا داشتیم سد لاستیکی که تاکنون حدود ۳ میلیارد از سالهای گذشته تاکنون هزینه شده را افتتاح کنیم ولی اداره امور آب منطقه ای معتقد است برای احداث سد لاستیکی از گذشته مجوز لازم دریافت نشد و مانع کار شده بنابراین با استانداری و آب منطقه ای استان رایزنی هایی داشتیم تا بتوانیم این مشکل را برطرف نماییم.

شهردار نکا از جمله برنامه های در دست اجرا لوله کشی آب بلوارها و آبیاری قطره ای چمن ها، احداث زیر گذر مهر آباد به آبلو ، توجه ویژه به اماکن فرهنگی در آینده و احداث زورخانه و موزه و… برشمرد.

این کنفرانس خبری که در فضای کلبه ای در قرمرض برگزار شد شهردار نکا از واگذاری رسمی ۱۵ ساله ۱۰ هکتار از  جنگلهای قرمرض به شهرداری و  برنامه ریزی شهرداری برای اقدامات اساسی و احداث مکانهای تفریحی و فرهنگی و اجتماعات ، پذیرایی و… در آینده خبرداد.

جمشیدی همچنین در پایان گفت اگر در دوره پنجم شورای اسلامی در شهرداری ماندم قول می دهم هر ساله ۵ میلیارد تومان به بستر سازی امور فرهنگی شهر اختصاص دهم.