ونگ وا/   استاندار مازندران به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار پيامي صادر نمود، متن كامل اين پيام بدين شرح است :
فرارسيدن روز خبرنگار را به اصحاب رسانه به ویژه روزنامه‌نگاران و خبرنگاران عزيز تبريك و تهنیت گفته و ياد و خاطره خبرنگار شهيد خبرگزاري جمهوري اسلامي محمود صارمي و شهداي خبرنگار را گرامي مي دارم.
حقيقتا در عصر انفجار اطلاعات و ارتباطات نقش خبرنگاران در ايجاد نشاط و امید اجتماعی، توانمندسازی جامعه و ارتقاء امنيت اجتماعي نقشي بي بديل و ماندگار است.
اهالی رسانه و خبرنگاران با تحليل و تفسير درست وآگاهانه مسائل جامعه مسیر بالندگی و توسعه را هموار میکنند و با سخت‌کوشي و تلاش شبانه روزي درانتقال و انتشار آزاد افکار و اخبار، هميشه حضوري شايسته داشته و دارند.
در اين راستا انتظار مي رود مديران دستگاههاي اجرايي نيز براساس قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات زمينه تعامل موثر و همه جانبه را براي اطلاع رساني و نهادينه كردن حقوق شهروندي فراهم نمايند كه دانستن حق مردم است و تعامل و همكاري دو جانبه رسانه ها و دولت زمينه ساز انسجام و وحدت جامعه است.
فرصت را غنيمت شمرده روز خبرنگار را به همه اهالی رسانه، طلايه داران آگاهی‌بخشی و ارتقای دانايي جامعه تبریک و تهنيت گفته و از همه اصحاب رسانه كه در جهت توسعه همه جانبه مازندران علوي قلم و قدم مي زنند تقدير تشكر نموده و سلامتی ، شادکامی و موفقیت همه آنان را آرزومندم.
اميدوارم در دوره جديد فعاليت دولت تدبير و اميد در دولت دوازدهم شاهد تقويت و توسعه روابط و تعامل همه جانبه رسانه ها با مجموعه دولت براي افزايش اميد و اعتماد در جامعه باشيم .