فصل جدید مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور درحالی حدود ۲۴ ساعت دیگر اغاز می شودکه مدیران متمول باشگاه خونه به خونه با استخدام’ تون دو چاتینیر’ مربی هلندی ، دوباره خبرساز شدند.

مدیراطلاع رسانی باشگاه خونه به خونه مازندران دراین رابطه   گفت: با تصمیم مدیران این باشگاه، ‘ تون دو چاتینیر’۵۷ ساله که سال۲۰۱۴ سابقه دستیاری ‘گاس هیدینک’ هلندی در تیم ملی کره جنوبی را در کارنامه داشته، به عنوان سرمربی جدید خونه‌به‌خونه بابل انتخاب شد.
محمد نعمتی افزود: چاتینیر همچنین درفصل ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۳ سرمربی تیم آنژی ماخاچ کالا داغستان روسیه بوده ودر کادر فنی تیم ملی کره جنوبی هم در زمان ‘هونگ میونگ بو’ نیز حضور داشت.
وی اضافه کرد، که از سوی مدیران باشگاه خونه به خونه، ‘ علیرضا امامی‌فر’ و یک مربی هلندی دیگر نیز به عنوان دستیاران ‘چاتینیر’ انتخاب شدند.
حسین رحمانی سرمربی تیم فوتبال امید باشگاه خونه به خونه مازندران که به همراه این تیم در ۲ سال گذشته قهرمانی لیگ برتر امیدهای کشور را کسب کرد ، ۳۰خردادماه امسال به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان این باشگاه برای مسابقات لیگ دسته یک باشگاههای کشور انتخاب شده بود.
رحمانی دراین مدت روند آماده سازی تیم وجذب بازیکنان جدید را برعهده داشت.
تیم فوتبال خونه ‌‌به‌خونه مازندران در سومین سال حضور خود در مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور عصر دوشنبه در هفته نخست این مسابقات در ورزشگاه شهدای هفت تیربابل میزبان تیم مس رفسنجان است./ ایرنا